۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۳۱۲۱۴
مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری خبرداد:

اجرای طرح اوقات فراغت در 270 کانون فرهنگی هنری مساجد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‎های مربوط به طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در 270 کانون مساجد این استان اجرایی می‎شود.
اوقات فراغت تابستان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، حسین گنجی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه از برگزاری کلاس‎های اوقات فراغت در 47 رشته در این استان خبر داد و اظهار داشت: این کلاس‌ها با موضوعات فرهنگی، هنری و علمی به منظور پرکردن اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و نونهالان نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ثبت‎نام برای شرکت در این کلاس‎ها در کانون‌های مساجد این استان آغاز شده و هر کانون حداقل در دو و حداکثر در پنج رشته از متقاضیان ثبت‌نام و به مدت هشت هفته اقدام به برگزاری کلاس می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به تدارک 18 عنوان برنامه در این اداره‌ کل در سه ماهه تابستان اشاره کرد و افزود: آموزش کارگاه‎های فیلم، جشنواره شعر گویش تمدار بیت، جشنواره منطقه‎ای شعر ما تا ما، برگزاری کارگاه آموزشی اصول شعر، تشکیل و ثبت ادبیات داستانی استان و برگزاری کارگاه آموزشی فیلمنامه نویسی از جمله مهم‎ترین این برنامه‎های به شمار می‎رود.

گنجی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی، برگزاری همایش آسیب‌شناسی شعر و ادبیات استان، برگزاری همایش تجلیل از مطبوعات و اصحاب رسانه، برگزاری جشنواره شعر روی ریل انتظار، برگزاری جشنواره موسیقی مناطق زاگرس‌نشین، برگزاری جشنواره تجسمی فاطمه کوثر هستی و گرامیداشت روز ملی سینما از دیگر برنامه‌های این اداره‎ کل در سه ماه تابستان سال جاری در این استان است.

همچنین گنجی یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های تاثیرگذار بر اقتصاد کشور را استفاده از منابع فرهنگی غنی بومی دانست و خاطرنشان کرد: عرصه فرهنگ و هنر ظرفیت‌ها‌ی بالایی دارد که توجه به این مهم از سوی هنرمندان و متولیان فرهنگی می‌تواند در رسیدن به رشد و توسعه اقتصادی نقش مهمی ایفا کند./9461/پ203/ب

ارسال نظرات