۰۳ تير ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۱۳۱۴۶۲
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی:

اسرائیل در مذاکرات 5+1 نظرات خود را اعمال می کند/ تحریم‌ها علیه ایران افزایش یابد

خبرگزاری رسا ـ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: مذاکرات 5 +1 با ایران بی نتیجه است و باید تحریم و سختی گیری بیشتری علیه ایران از سوی کشورهای غربی صورت گیرد.
وزير جنگ رژيم صهيونيستي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از واشنگتن پست، ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با روزنامه واشنگتن پست درباره مذکرات 1+5 با ایران ابراز بدبینی کرد و گفت: اگر جامعه بین‌المللی به ایران اجازه دستیابی به وضعیت هسته‌ای را دهد، این کشور به سرعت مباحث هسته ایی را در خاورمیانه به راه خواهد انداخت و موجب می شود که‌ عربستان سعودی به سرعت هسته‌ای شود، ترکیه نیز در عرض چند سال هسته‌ای می‌شود و احتمالا مصر جدید نیز حرکت در این مسیر را آغاز کند.

وی مدعی شد:‌ تحریم‌ها بهتر از گذشته تاثیرگذار بوده‌اند و لازم است به طور چشمگیری افزایش یابند.

باراک گفت: رژیم اسرائیل با چشم باز مذاکرات غرب با ایران را پی گیری می کند و نظرات و مطالبات خود را به آمریکا منعکس می کند.

وی افزود: هر گونه توافق باید تهران را به تلعیق غنی‌سازی اورانیوم، انتقال اورانیوم غنی‌شده به کشور ثالث و تعطیلی تاسیسات فردو منجر شود.

باراک با تقدیر از عملکرد مقامات آمریکایی گفت: به رغم فشار اقتصادی در آمریکا،‌ مقامات آمریکایی از ما حمایت کردند تا برتری نظامی اسرائیل در منطقه حفظ شود.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اگر جامعه بین‌المللی برای متوقف کردن ایران به اندازه کافی سختگیر نباشد،‌ این کشور هسته‌ای خواهد شد، همه ما از جمله رهبران آمریکا، اروپا، روسیه و چین باید قاطعانه عمل کنیم./982/ب902/ک
ارسال نظرات