۱۵ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۳۲۲۰۰

جشن بزرگ مهدویت در جمکران خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و با حضور خیل عظیم دلدادگان امام زمان(عج) جشن بزرگ مهدویت در جمکران خوزستان برگزار شد.
جشن مهدويت در مقام صاحب الزمان(عج) شوشتر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، همزمان با شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) جشن بزرگ مهدویت در مقام حضرت صاحب الزمان(عج) شوشتر که به جمکران خوزستان مشهور است با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام سید علی میر محمدی سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام شکرالله سلیمانی امام جمعه این شهرستان، دیگر مسؤولان استانی و خیل عظیم مشتاقان آن حضرت برگزار شد.

 

در این مراسم با شکوه که با حضور ده ها هزار نفری مردم در این مکان مقدس همراه بود مؤمنان با قرائت دعا و نیایش جهت تعجیل در ظهور آن حضرت دست به دعا برداشتند.

 

عاشقان دلداده ای نیز با پای پیاده از برخی از شهرستان های همجوار خود را به مقام صاحب الزمان رسانده و در این جشن با شکوه شرکت کردند.

 

خیل عظیم مشتاقان سبب شده بود که مسیر های منتهی به مقام صاحب الزمان با ترافیک سنگین روبرو شود.

 

 حجت الاسلام برادران خطیب توانای کشوری با بیان این که امام زمان(عج) حاضر و ناظر بر اعمال شیعیان هستند ابراز داشت: فرج امام زمان زمانی است که ایشان ظاهر می شود و اکنون ناظر بر اعمال همه شیعیان هستند.

 

وی در ادامه سخنان خود به بیان وظایف منتظران در عصر غیبت اشاره کرد.

 

 قرائت قرآن، محفل شعر و شعرخوانی، اهدای جوایز، مناجات با حضرت مهدی(عج) و نمایشگاه مهدویت از مهم ترین برنامه های تدارک دیده شده برای جشن بزرگ یوسف زهرا در مقام حضرت صاحب الزمان(عج) بود.

 

پس از پایان جشن علاقه مندان با حضور در مقام صاحب الزمان احیای شب نیمه شعبان را انجام داده و تا صبح با خدای خود به راز و نیاز پرداختد./9464/پ203/ب

 

 

ارسال نظرات