۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۳۳۷۰۴

حزب الله لبنان تخریب هشت روستای فلسطینی توسط صهیونیست ها را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان تصمیم رژیم صهیونیستی مبنی بر تخریب هشت روستا در فلسطین و اخراج ساکنان آن را محکوم کرد و خواستار مقاومت شهروندان فلسطینی و دفاع از خاک خود شد.
حزب الله لبنان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت الانتقاد، حزب الله لبنان در پیامی ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تصمیم این رژیم مبنی بر تخریب هشت روستای فلسطینی را به شدت محکوم کرد.
 
در این پیام آمده است: شهروندان فلسطینی همچنان با خبر جنایت صهیونیست ها به خواب می روند و هنگامی که بیدار می شوند با خبر بسیار فجیع ترین مواجه می شوند که تاثیر بدتری بر زندگی آنها دارد. متاسفانه همه این جنایت ها در سکوت محض جامعه جهانی انجام می گیرند و هیچ تلاشی برای جلوگیری از ادامه این جنایت ها صورت نمی گیرد.
 
حزب الله لبنان افزود: تصمیم به تخریب هشت روستای فلسطینی در جنوب الخلیل و آواره ساختن بیش از هزار و پانصد شهروند که از سوی وزارت دفاع رژیم صهیونیستی اتخاذ شده است در چهارچوب جنگ همه جانبه صهیونیست ها علیه فلسطین انجام می پذیرد تا این سرزمین به طور کامل در اختیار آنان قرار گیرد و با خشونت و قدرت بر آن مسلط شوند.
 
حزب الله این تصمیم را نشان دهنده اوج کینه توزی صهیونیست ها توصیف کرد و اظهار داشت: این جنایت جدید دلیل روشنی بر اوج کینه صهیونیست ها نسبت به ملت فلسطین و تعامل شنیع با آنان به شمار می آید، صهیونیست ها هیچ حد و مرزی برای تعرض به سرزمین فلسطین و مقدسات آن ندارند.
 
در بخش پایانی این پیام تاکید شده است: حزب الله لبنان این جنایت جدید را محکوم ساخته و آن را تجاوز به همه حد و مرزها می داند و از امت های عربی و اسلامی و سازمان های بین الملل می خواهد در قبال ملت فلسطین مسوولیت پذیر باشند و در جهت باطل کردن تصمیمات گرفته شده توسط صهیونیست ها تلاش کنند ، همچنین از مردم فلسطین می خواهیم به گزینه مقاومت تمسک جسته و از بیرون رفتن از سرزمین های خود خودداری ورزند./980/ب902/ک
ارسال نظرات