۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۳۳۷۱۲
امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد؛

شکست حصر پاوه با زبان روزه

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: زمانی که امام خمینی(ره) متوجه کوتاهی دولت موقت درباره حصر پاوه شد در پیامی تاریخی به دولت و ارتش، 24 ساعت مهلت داد که با تمام تجهیزات و قوا به سمت پاوه حرکت کنند و همین پیام سبب دل گرمی مقاومت‌کنندگان در شهر پاوه شد.
امام جمعه کرمانشاه حجت الاسلام والمسلمين علما امام جمعه و نماينده ولي فقيه در کرمانشاه

 

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی علما، نماینده ولی فقیه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا خاطرنشان کرد: زمانی که تمام شهر پاوه به غیر از فرمانداری به دست نیروهای ضد انقلاب در آمده بود، دولت موقت در اعزام نیروی نظامی به پاوه کوتاهی فاحشی کرد که سبب نا امیدی نیروهای مقاوم باقی مانده در پاوه شده بود.

 

وی در ادامه با بیان این که دلاوری‌ و رشادت‌های شهید چمران و روحانیان فداکار پاوه را نباید فراموش کرد، ابراز داشت: زمانی که امام خمینی(ره) متوجه کوتاهی دولت موقت شد در پیامی تاریخی به دولت و ارتش، 24 ساعت مهلت داد که با تمام تجهیزات و قوا به سمت پاوه حرکت کنند و همین پیام سبب دل گرمی مقاومت‌کنندگان در شهر پاوه شد که با زبان روزه مقابل جنایتکاران ضد انقلاب ایستاده بودند و همچنین باعث حرکت مردم و ارتش به سمت پاوه گردید و ظرف یک روز پاوه را از وجود ضد انقلاب پاک کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین علما با اشاره  به حمله دشمنان به کرمانشاه تأکید کرد: در عملیات مرصاد زمانی که منافقین کوردل بعد از پذیرفته شدن قطعنامه از سوی دولت جمهوری اسلامی ایران با حمایت عراق و استکبار جهانی به کشور حمله کردند، مردم و نیروهای نظامی به ویژه مردم فداکار استان کرمانشاه به دستور رهبر خود و برای دفاع از کشور و ارزش های خود با تمام وجود در مقابل هجوم دشمن ایستادند و حماسه ای فراموش نشدنی به وجود آوردند.

 

وی نقش شهید صیاد شیرازی را در پیروزی انقلاب اسلامی در برابر منافقان مهم دانست و افزود: فرماندهی ارتش در عملیات غرور آفرین مرصاد برگ زرینی در کارنامه شهید والامقام امیر سپهبد صیاد شیرازی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین  علما یادآور شد: در حوادث تاریخی کشور ایران درس های زیادی نهفته است و مهم ترین آن اهمیت وجود ولی فقیه در کشور اسلامی است که در چنین شرایطی با یک پیام ساده کشور را از خطر سرنگونی و سقوط نجات می دهد.

 

امام جمعه کرمانشاه در پایان تصریح کرد: دشمنان این نظام مقدس و آسمانی  که در رأس آن ها آمریکا، منشأ فساد و جنایت در جهان است، همواره برای ضربه زدن و براندازی این نظام در پیکار هستند که البته دیده ایم جوانان آگاه، مؤمن و انقلابی ایران، پیرو رهنمودهای ولی فقیه و رهبر کشور همه توطئه های دشمنان را تا به امروز نقش بر آب کرده اند و از این پس نیز جز سپری بزرگ از همت و بصیرت این جوانان چیزی مقابل چشم دشمنان این نظام دیده نخواهد شد./957/ت302/س

 

ارسال نظرات