۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۱۳۴۲۱۵

بیست و پنجمین شماره دو هفته نامه ندای رسا روی پیشخوان قرار گرفت

خبرگزاری رسا ـ بیست و پنجمین شماره دو هفته نامه ندای رسا با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و اخبار حوزوی منتشر شد.
نداي رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیست و پنجمین شماره دوهفته نامه ندای رسا در موضوعاتی از جمله حوزه های علمیه، فرهنگی و اجتماعی، علم و فناوری، سلامت و خانواده، اقتصادی و ورزشی در استان خوزستان منتشر شد.

 

خبر آغاز به کار ششمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز به همراه گزارش تصویری، مشروح سخنان آیت الله موسوی جزایری در دیدار با حافظان و قاریان استان خوزستان، گزیده ای از بیانات آیت الله شفیعی و حجت الاسلام و المسلمین حاجتی در برنامه های تفسیر خود در ماه رمضان از مهم ترین اخبار تازه ترین شماره این دو هفته نامه محسوب می شود.

 

اخبار نماز جمعه شهرستان اهواز و سایر شهرستان های استان خوزستان، گزارشی از دیدار آیت الله موسوی جزایری با مدیر و معاونان سازمان صنعت و معدن و تجارت استان خوزستان و خبر نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان از دیگر اخبار این شماره از دو هفته نامه ندای رسا به شمار می آید.

 

«راهکار های رفتار با نوجوانان» عنوان موضوعی است که در گفت و گوی اختصاصی ندای رسا با حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی، عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی رحمةالله علیه به آن پرداخته شده است.

 

سال شمار زندگی شهید سید محمد حسین علم الهدی، راه و رسم زندگی و نکاتی در رابطه با سلامتی بدن از جمله مطالبی است که در حاشیه این شماره به چاپ رسیده است.

 

معرفی سایت جامع ماه مبارک رمضان، پیشرفت ایران در بومی سازی فناوری رادار، کاهش حوادث جاده ای کشور با ارتباط هوشمند خودروها در سامانه ابداعی محققان ایرانی، ارتقای سهم ایران در تولید علم جهانی و دانستنی های گوشی موبایل از مهم ترین عناوین صفحه علم و فناوری بیست و پنجمین شماره از دو هفته نامه ندای رسا است.

 

گفتنی است بیست و پنجمین شماره از دوهفته نامه ندای رسا به صاحب امتیازی و مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی، سردبیری پیمان علی نژاد در 8 صفحه با تیراژ 3000 نسخه به چاپ رسیده است./9464/ن602/ق

ارسال نظرات