۱۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۱۳۴۴۴۵

چند خبر کوتاه از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ عضویت دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در شورای فرهنگ عمومی خوزستان، اعزام 50 مبلغ به مناطق مختلف شوشتر و برگزاری همایش صهیونیسم مسیحی و تقابل با موعود باوری شیعی در دزفول از عناوین چند خبر کوتاه از استان خوزستان می باشند.
اخبار کوتاه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد دبیری فرد، سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان با حضرت آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام دبیری فرد در این دیدار علاوه بر ارائه گزارشی از فعالیت های دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان ساختار جدید نیروی انسانی این دفتر را تشریح کرد.

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان برنامه های این دفتر را در زمینه مقابله با فرقه های ضاله تشریح کرد.

در این دیدار، آیت الله موسوی جزایری، رییس شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان را به عنوان عضو جدید این شورا معرفی کرد.

اعزام 50 مبلغ به مناطق مختلف شوشتر

حجت الاسلام شهریاری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر، از اعزام 50 مبلغ به مناطق مختلف شهرستان شوشتر در ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی با بیان این که این مبلغان به مناطق مختلف شهری و روستائی این شهرستان اعزام می شوند گفت: این اعزام ها با توجه به نیاز هر منطقه صورت گرفته است.

حجت الاسلام شهریاری پاسخ به مسائل شرعی و شبهات رایج در هر منطقه، سخنرانی موضوعی و آموزش قرآن را از مهم ترین برنامه های این مبلغان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری همایش تقابل با موعود باوری شیعی

همایش صهیونیسم مسیحی و تقابل با موعود باوری شیعی در دزفول برگزارشد.

در این همایش حجت الاسلام محمد شهبازیان، پژوهشگر مرکز تخصصی مهدویت قم به تبیین مباحث غرب در زمینه مهدویت پرداخت و گفت: دربیش از 50 دانشگاه غرب به صورت تخصصی درباره تشیع در موضوعات مختلفی از جمله مهدی شناسی تحقیق و فعالیت می شود.

پژوهشگر مرکز تخصصی مهدویت قم با اشاره به فعالیت های گسترده ای که در زمینه ی اسلام هراسی با استفاده از فضای پرحجم رسانه ای وحتی سیاسی از سوی غرب انجام می شود تاکید کرد: گرایش مردم جهان به دین اسلام روز به روز در حال افزایش می باشد.

گفتنی این همایش به همت بنیاد مهدویت شعبه دزفول و با همکاری بسیج این شهرستان در دیگر مساجد و حسینیه های شهرستان دزفول برگزار شد./9464/د101/ب

ارسال نظرات