۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۳۵۱۶۵
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

دشمن در تلاش برای منحرف کردن جوانان از راه دین و قرآن است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به جنگ نرم رسانه ای دشمن، اظهار داشت: آگاه باشید که دشمن با همه توان در تلاش برای منحرف کردن جوانان و نوجوانان از راه دین و قرآن است؛ از این رو مادران باید با رعایت حجاب فاطمی، دختران خود را هم به رعایت این فریضه الهی و واجب دعوت کنند.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي در مراسم شهادت حضرت علي (ع) در مصلي مسجد سليمان حجت الاسلام و المسلمين حاجتي در مراسم شهادت حضرت علي (ع) در مصلي مسجد سليمان حجت الاسلام و المسلمين حاجتي در مراسم شهادت حضرت علي (ع) در مصلي مسجد سليمان مراسم شهادت حضرت علي(ع) در مصلي مسجد سليمان حجت الاسلام و المسلمين حاجتي در مراسم شهادت حضرت علي(ع) در مصلي مسجد سليمان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین میراحمد رضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، شامگاه جمعه در مراسم شهادت حضرت علی (ع) که در مسجد سلیمان برگزار شده بود، با بیان این که نام امیرمومنان(ع) در سراسر جهان خودنمایی می کند، اظهار داشت: هم اکنون قریب به 1400 سال از شهادت حضرت علی (ع) می گذرد، اما نام علی و اوصاف علی در جهان درخششی تابناک دارد.

استاد حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: ای مردم غیور خوزستان و مردم قهرمان مسجد سلیمان، به خود افتخار کنید که 33 سال از نام علی و آرمان های ناب اسلامی دفاع کرده و تا پای جان از روح الله خمینی و سید علی خامنه ای دفاع و پشتیبانی می کنید؛ چرا که امروز به برکت همین ایستادگی های شما دلاورمردان، جریان اسلام گرایی آن چنان در حال گسترش است که هزاران نفر از کشورهای عربی و آزادی خواه دم از علی و اولاد علی(ع) می زنند.

وی با بیان این که امیرمومنان(ع) امام همه ادوار و دوران های بشری است، گفت: به راستی که امام علی(ع) الگویی « من البدو الی الختم » است و اگر چند دقیقه ای در سایت های اینترنتی جست و چو کنید، خواهید دید که چگونه جریان های آزادی خواه در تلاش برای دریافت معارف و آموزه های علوی هستند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خوزستان گفت: این که برخی ها تنها در شب شهادت حضرت علی(ع) لباس مشکی پوشیده و بر سر و سینه خود می زنند و پس از آن از علی و یاد علی خبری نیست، این اشتباه و انحرافی بزرگ است؛ چرا که باید بدانیم علی (ع) برنامه زندگی بوده و باید به برنامه او اقتدا کرد.

وی در ادامه تأکید کرد: اقتدا کردن به علی(ع) یعنی تقوا پیشه کردن و کنترل چشم ها، دست ها، زبان و در نهایت نیز دوری از محرمات الهی و نزدیکی به پروردگار .

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) به جریان مسلمان شدن پروفسور لین ساد اشاره کرد و بیان داشت: آن زمان که پروفسور نروژی به نام لین ساد، به ایران آمده و دیداری با امام خمینی داشت، پس از صبحت با امام خمینی و دریافت آموزهای اسلام و علی(ع) به کشور خودش برگشته و به دین اسلام و مذهب حقه تشیع مشرف می شود.

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان این که امروزه مصیبت ماهواره ها در خانه مردم وارد شده است، گفت: به خدا پناه ببرید از شر شیاطین درون خانه هایتان؛ چرا که ماهواره شیطان بزرگ است و باید از هر چیزی که با تقوا منافات دارد، دوری جست.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با اشاره به جنگ نرم رسانه ای دشمن، اظهار داشت: آگاه باشید که دشمن با همه توان در تلاش برای منحرف کردن جوانان و نوجوانان از راه دین و قرآن است؛ از این رو مادران باید با رعایت حجاب فاطمی، دختران خود را هم به رعایت این فریضه الهی و واجب دعوت کنند.

وی با بیان این که استکبار جهانی امروزه برای نابود کردن دین اسلام از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، گفت: ای برادران و خواهران مسلمان، بدانید و یقین کنید که استکبار جهانی تا چندی قبل در تلاش برای ویران کردن حرم مطهر و پاک حضرت زینب بود، اما تنها عامل بازماندگی آنها، ایستادگی جوانان غیور شیعی بود؛ از این رو شما مردم غیور خوزستان نیز باید با جامه عمل پوشاندن به حدیث « کونوا للظالم خصماً و للمظلوم عونا » در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کرده و از آرمان های ناب اسلامی و رهبر معظم انقلاب دفاع کنید.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در پایان سخنانش ابراز داشت: به راستی که امروز یاران علی گرد هم آمده و حول محور علی زمان به مبارزه با استکبار جهانی ادامه می دهند و این جوانان افرادی جز شما نیستند./9465/پ202/ب

ارسال نظرات