۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۳۵۵۶۴
حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی:

روز قدس نماد تجلی حاکمیت مسلمانان و غلبه بر استکبار است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور یکپارچه ملت‌های مسلمان در روز جهانی قدس را نشان دهنده عظمت اسلام در جهان عنوان کرد و گفت: روز جهانی قدس روز تجلی علو و حاکمیت مسلمانان و غلبه بر استکبار است.
حجت الاسلام والمسلمين محمود عبداللهي عضو و نايب رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بر ضرورت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت:‌ حضور متحد و یکپارچه مسلمانان در این روز کمک شایانی به نابودی استکبار خواهد کرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که مسأله فلسطین پیوسته و در شرایط فعلی در معرض مطامع استکبار جهانی بوده، خاطرنشان کرد: آمریکا به خاطر مقابله با اسلام و جلوگیری از فراگیر شدن آن به حمایت از رژیم صهیونیستی می‌پردازد و در چنین شرایطی روشن است که مسلمانان باید حضوری جدی و قدرتمند در این روز داشته باشند.  
حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی ادامه داد: ملت‌های مسلمان با حضور پر شور و با اقتدار خود روح مقاومت و پایداری را در اعلام حمایت از فلسطین آشکار کنند و به استکبار جهانی نشان دهند که قاطعانه از فلسطین حمایت خواهند کرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم حضور یکپارچه ملت‌های مسلمان در روز جهانی قدس را نشان دهنده عظمت اسلام در جهان عنوان کرد و گفت: روز جهانی قدس روز تجلی علو و حاکمیت مسلمانان و غلبه بر استکبار است.
وی با بیان این‌که راهپیمایی روز جهانی قدس از ابداعات امام خمینی(ره) است، این اقدام هوشمندانه ایشان را یکی از مظاهر قدرت اسلام توصیف کرد و ابراز داشت: وقتی مسلمانان جهان در یک روز مظهر وحدت و یکپارچگی می‌شوند ادامه آن سبب خنثی کردن توطئه دشمنان خواهد بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی حرکت حیات بخش و بیداری اسلامی را موجب گرفتار شدن استکبار جهانی در منطقه خواند و اظهار کرد: حرکت مسلمانان و فریاد حاکمیت مردم فلسطین نقش بسزایی در نابودی دشمنان دارد.
وی یکی از وجوه تمایز روز جهانی قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته را تحولات منطقه بویژه سوریه عنوان کرد و گفت: استکبار جهانی به خاطر زر و زور بیشتر و با کمک رسانه‌ها تلاش می‌کند در کشورهای منطقه آشوب ایجاد کند و مقاومت و اتحاد کشورهای اسلامی بهترین راه مقابله با توطئه استکبار جهانی است./927/ت302/ج
ارسال نظرات