۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۳۵۶۵۳
انقلابیون بحرینی خواستار شدند؛

برافراشتن عکس مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان

خبرگزاری رسا ـ ائتلاف یاران 14 فوریه بحرین از همه مسلمانان و آزادگان جهان خواستند عکس حضرت آیت الله خامنه ای را در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر جهان حمل کنند.
تصوير امام و رهبري در راهپيمايي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت العوامیه، جنبش یاران 14 فوریه بحرین در بیانیه ای از همه شهروندان این کشور خواستند به ندای امام راحل (ره) لبیک گفته و به صورت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و عکس مقام معظم رهبری را با خود حمل کنند.

 

در این پیام آمده است: امام خمینی (ره) رهبر انقلاب اسلامی و بناینگذار جمهوری اسلامی ایران و امام امت در تاریخ 7/8/1979 میلادی در پیامی به مسلمانان جهان اعلام کرد که آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس نامگذاری شده و از همه مسلمانان خواست حقوق قانونی و شرعی ملت مسلمان فلسطین را در این روز مورد تایید قرار دهند و ملت های عربی و اسلامی را به وحدت و تلاش جهت نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف فراخواند.

 

ائتلاف 14 فوریه افزود: روز جهانی قدس امسال با اقدام رژیم صهیونیستی برای آغاز یهودی سازی قدس و تقسیم مسجد الاقصی تقارن یافته است، امری که بر همه کشورهای اسلامی حتمی ساخته است که به صورت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس مشارکت کنند و توجه ویژه ای از سوی سازمان همکاری اسلامی برای ایستادگی در برابر یهودی سازی قدس انجام گیرد، همچنین پیشنهاد می کنیم همایش و کنفرانس هایی جهت تبیین استراتژی امام خمینی (ره) موسس روز قدس در برابر غده صهیونیستی اسرائیل برگزار شود.

 

این ائتلاف اظهار داشت: از ملت مسلمان و غیور بحرین می خواهیم اولا در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان به اعتراضات خود ادامه دهند و به راهپیمایی و تجمعات ادامه دهند، ثانیا به صورت یکپارچه به ندای امام روح الله الموسوی الخمینی و نائب بحقش حضرت آیت الله خامنه ای پاسخ لبیک گویند و این روز را گرامی بدانند و با برافراشتن پرچم بحرین و فلسطین بر آزادی فلسطین و قدس شریف از بند دشمن صهیونیسم تاکید ورزند.

 

انقلابیون بحرینی با اشاره به گسترش دشنی آمریکا و اسرائیل علیه امت اسلامی، تصریح کرد: هدف شیطان بزرگ، صهیونیسم جهانی، استکبار جهانی و کشورهای غربی از جنگ های ویرانگرانه علیه امت اسلامی و عربی و بروز شکاف مذهبی و طایفه ای میان مسلمانان و گسترش اختلافات در جوامع اسلامی، تثبیت بقای اسرائیل در منطقه خاورمیانه و ادامه اشغال و غصب فلسطین و قدس شریف و تحقق پروژه های خبیثانه علیه امت و به سرقت رفتن ثروت و نفت و خیرات امت های اسلامی و عربی است.

 

ائتلاف یاران 14 فوریه، اعلام آخرین جمعه از ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس را اقدامی حکیمانه و زیرکانه توصیف کرد و ادامه داد: مسأله فلسطین با این اقدام زیرکانه و حکیمانه امام خمینی راحل به اساسی ترین مسأله جهان اسلام و عربی مبدل شد، آزادی فلسطین و قدس از بند رژیم صهیونیستی به عنوان نماد و پرچم برافراشته شده ادامه خواهد یافت تا اینکه فلسطین آزاد شود و شهروندان آن به سرزمین خود بازگردند، آزادی فلسطین مقدمه ای برای آزادی جهان اسلام از استکبار جهانی است.

 

این ائتلاف از دشمنی سی ساله استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و اظهار داشت: بیش از سی سال از پیروزی  انقلاب اسلامی در ایران و خروج این کشور از بند استبکار جهانی و آمریکا و رژیم صهیونیستی می گذرد و آمریکا و شیاطین زمین از قبیل کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی منطقه به توطئه چینی علیه این کشور و بروز جنگ علیه آن که با حمله نظام بعثی صدام و همکاری کشورهای حاشیه خلیج فارس خصوصا عربستان سعودی آغاز شد، ادامه می دهند. این جنگ تحمیلی باهدف از بین رفتن نظام تازه متولد شده جمهوری اسلامی ایران و ضمانت بقای رژیم صهیونیستی انجام گرفت.

 

انقلابیون بحرینی ادامه دادند: آمریکا که نقشه سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران را شکست خورده دید به صدام برای حمله به کویت چراغ سبز نشان داد تا ارتش عراق تضعیف شده و توانایی ایستادگی در برابر اسرائیل را نداشته باشد و بر همین اساس بود که آمریکا 10 سال پیش به عراق حمله کرد تا ارتش و ملت و اقتصاد این کشور را فرو ریزد.

 

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: آمریکا، اسرائیل و استکبار جهانی پس از شعله ور شدن انقلاب های اسلامی و عربی که به سرنگونی حکام تونس و مصر و یمن انجامید و پس از آنکه نقشه ایجاد منطقه ای جدید با همکاری حکام قطر و عربستان و امارات و بحرین که بتواند بر کشورهای عربی و اسلامی تسلط جوید را ناکام دید به افزایش تحریم اقتصادی و مالی و نظامی علیه ایران انقلابی پرداخت و مزدوران خود را در منطقه فراخواند تا به تضعیف دولت و ارتش سوریه بپردازند تا سپس لبنان و مقاومت اسلامی و حزب الله را نابود ساخته و سرانجام جمهوری اسلامی و ارتش ایران را به شدت تضعیف کنند و بدین وسیله اسرائیل بر همه منطقه چیره شود.

 

یاران ائتلاف 14 فوریه خاطر نشان ساختند: یاران 14 فوریه رخ دادهای سوریه را توطئه ای بزرگ از سوی آمریکا و اسرائیل و ترکیه و عربستان و قطر و امارات و گروه های سلفی تکفیری علیه مقاومت اسلامی می دانند. آمریکا، مزدوران خود در منطقه را بسیج کرد تا مقاومت عربی و اسلامی در سوریه و لبنان و ایران و سایر کشورهای عربی از بین برود تا امت در برابر رژیم غاصب اسیرائیل متحد نشوند.

 

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: از همه مسلمانان و آزادگان جهان که نسبت به مساله فلسطین و قدس دغدغه دارند می خواهیم عکس های رهبران مقاومت اسلامی در جهان خصوصا حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران و سید حسن نصرالله را در راهپیمایی روز جهانی قدس برافرازند. انقلابیون بحرینی برای پیروزی باید خط مقاومت اسلامی در ایران و سوریه و لبنان را در پیش گیرند./980/ب901/ک

ارسال نظرات