۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۳۵۸۵۴
با وجود گرمای طاقت فرسا؛

مردم خوزستان به ندای قدسی امام و رهبری لبیک گفتند

خبرگزاری رسا ـ با وجود گرمای طاقت فرسای هوا مردم خوزستان بار دیگر حماسه ای آفرید و به ندای قدسی امام و رهبری لبیک گفتند.
راهپيمايي روز قدس در خوزستان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور از ساعت 30/11 ظهر امروز در استان خوزستان آغاز شد که مردم این خطه شهید پرور با وجود گرمای طاقت فرسا با حضور باشکوه خود بار دیگر به ندای قدسی امام و رهبری لبیک گفتند.

براساس این گزارش، راهپیمایی روز جهانی قدس در خوزستان متأثر هوای گرم و طاقت فرسای خطه جنوب کشور بود، ولی اراده و عزم راسخ مردم خوزستان بر گرمی هوا غلبه کرده و همگام با سراسر کشور خروش« مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل » سر دادند.

بنا بر این گزارش، راهپیمایی روز جهانی قدس در خوزستان از مسجد آیت الله موسوی جزایری، خیابان امام خمینی(ره) شرقی و غربی آغاز و در خیابان شریعتی، چهار راه امام خمینی(ره) و مصلی مهدیه امام خمینی(ره) خاتمه یافت.

 آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، مدیران اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دیگر مسؤولان نظامی، لشگری، فرهنگی، سیاسی و قرآنی خوزستان همگام با مردم این استان ندای ضد استکباری سردادند.

اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، محکوم کردن اقدامات تروریستی و ضد بشری در سوریه، بحرین و میانمار، اعلام انزجار از حکومت های استکباری آمریکا و اسراییل و هشدار به استکبار جهانی درباره هرگونه ماجراجویی علیه مرزهای ایران اسلامی محور اصلی شعار راهپیمایی کنندگان اهوازی بود.

سخنران امروز راهپیمایی روز قدس در اهواز دکتر خالد القدومی، رییس دفتر حماس در ایران بود که با قلبی آکنده از حماسه و ایثار به پشت تریبون آمد و در ابتدای سخنانش ندای حسینی « هیهات من الذله » سر داد.

رییس دفتر حماس در ایران با اشاره به سخنان امام خمینی(ه) مبنی بر این که « مسئله فلسطین مسئله اسلام است » ابراز داشت: ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان با وحدت و همدلی می توانند ستون های حکومت های مستبد و کافر در هم بشکنند./946/پ202/ب

ارسال نظرات