۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۳۵۸۸۴
امام جمعه آمل:

روز قدس نماد آزادی خواهی اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که روز قدس نماد آزادی خواهی اسلام است، گفت: نسل کشی ها و ظلم و ستم هایی که در کشور های مختلف وجود دارد ریشه اش در اقدامات مستکبران جهانی است.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی، امام جمعه آمل در خطبه های نماز جمعه با بیان این که انسان باید تلاش کند تا اعمال او همراه با اخلاص و تقوا باشد، خاطرنشان کرد: اعتقادات درست انسان را به راهی متعالی هدایت می کند که نتیجه اش سعادتمندی او در دنیا و آخرت خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که قلب سلیم که منظور از آن روح و جان آدمی است اگر در ما به وجود آید موجب تکامل خواهد شد، گفت: باید سیره و روش زندگی ائمه معصوم(ع) را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم تا بتوانیم به واسطه آن به مراتب والا دست یابیم که اگر غیر از این باشد شیطان به سراغ ما خواهد آمد و شرک و شرک ورزی را بر ما چیره خواهدکرد.

 

امام جمعه آمل گفت: ظاهر و باطن اعمال ما باید همانند هم باشد و آنگونه نباشد که در ظاهر به یک نوع و در باطن به نوعی دیگر باشیم که این مسأله تهدید کننده است و انسان باید از آن دوری کند و توحید الی الله را زمینه کارهای خود نماید.

 

حجت الاسلام رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که شما مردم با حضور دشمن شکن خود حماسه ای دیگر را آفریدید، خاطرنشان کرد: حرکت ارزنده ملت ایران به ایادی استکبار جهانی نشان داد که آرمان های والای انقلاب اسلامی که ثمره خون های پاک شهدای گرانقدر و رشادت های امام راحل است تا ابد ادامه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به این که دشمنی ایادی استکبار جهانی با ما در دین داری و اسلام جویی ملت خلاصه می شود، گفت: باید با مقاومت والای خود در مقابله با نقشه ها و تهدید های دشمنان با عظمتی استوار بیایستیم و هیچ گاه در برابر آنان تسلیم نشویم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که روز قدس نماد آزادی خواهی اسلام است، خاطرنشان کرد: نسل کشی ها و ظلم و ستم هایی که در کشور های مختلف وجود دارد ریشه اش در اقدامات مستکبران جهانی است و ما باید در مقابل آنان مقاومتی ارزنده داشته باشیم و به هیچ وجه کوتاه نیاییم.

 

حجت الاسلام رحمانی در پایان با بیان این که آزادی قدس در گرو وحدت و انسجام  مسلمین جهان است، یادآور شد: مسلمانان جهان باید با وحدت و انسجامی خاص در کنار همدیگر باشند تا بتوانند به مقابله با زورگویان و مستبدان جهانی پردازند./950/پ202/ب

ارسال نظرات