۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۳۶۰۲۹

نشست هم اندیشی غدیر خم در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هم اندیشی غدیرخم در اهواز با هدف تبادل نظر و بیان ایده های نو برگزار شد.
نشست هم اندیشی غدیر خم در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نشست هم اندیشی غدیر خم ظهر امروز با حضور آیات موسوی جزایری و حیدری، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی، مسؤول دفاتر استانی نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان، رحمان فلاحی، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان و دیگر مسؤولان محلی و استانی در اهواز برگزار شد.

 آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان در این جلسه با اشاره به تبلیغات دشمنان به خصوص فرقه ضاله وهابیت در رابطه با حقانیت تشیع اشاره کرد و افزود:  در برهه کنونی انواع شبکه های ماهواره با زبان های مختلف در حال فعالیت هستند و جز سخنان باطل و یاوه گویی مطلب دیگری بیان نمی کنند.

در ادامه این مراسم رحمن فلاحی، مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان به برنامه های این اداره در دهه غدیر سال گذشته اشاره کرد وافزود: به صدا در آمدن زنگ غدیر در تمام مدارس استان، برپایی محافل انس با قرآن و ایستگاه نقاشی و خوشنویسی غدیر و برگزاری همایش غدیر و ولایت در تمامی نواحی استان از برنامه های این اداره در دهه غدیر سال گذشته محسوب می شود.

وی برگزاری مسابقات ورزشی تحت عنوان جام ولایت، اجرای مسابقه خطبه غدیر در بین یک هزار واحد آموزشی و اعزام بیش از سه هزار نفر از دانش آموزان به مشهد مقدس را از دیگر برنامه های این اداره در دهه غدیر برشمرد.

موسی بلادیان، دبیر ستاد غدیر در استان خوزستان نیز در سخنانی با دعوت از صاحب نظران و فعالان فرهنگی استان خوزستان جهت برگزاری هر چه با شکوه تر ویژه برنامه های عید غدیر در استان دعوت به همکاری و ارائه نظرات کرد.

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی، مسؤول دفاتر استانی نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان در سخنانی به ارائه عملکرد این نهاد در دهه غدیر سال گذشته پرداخت./9464/پ202/ع

ارسال نظرات