۲۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۳۶۰۸۲

چند خبر کوتاه از خوزستان

خبرگزاری رسا ـ برگزاری جشن بزرگ عید سعید فطر با حضور آیت الله موسوی جزایری و پیام استاندار به مناسبت عید سعید فطر از مهم ترین عناوین اخبار کوتاه استان خوزستان است.
چند خبر کوتاه از خوزستان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، جشن عید سعید فطر روز گذشته با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، مسؤولان محلی و استانی و سایر اقشار مردم در محل بیت امام جمعه اهواز برگزار شد.

 

آیت الله موسوی جزایری، امام جمعه اهواز با تبریک عید سعید فطر، به اهمیت موضوع تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و افزود: بحمدالله تا کنون گام های عملی در این زمینه برداشته شده است و به جاست که از فعالان اقتصادی و کار آفرینان ایرانی تقدیر به عمل آید.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان تنها راه حل مشکل اقتصادی را کار آفرینی دانست و افزود: آن چه در این زمینه بیش از پیش مورد توجه واقع شده عزم مردم در راستای استفاده از تولید ملی است.

 

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر استفاده از کالای ایرانی در هر کیفیتی گفت: روی آوردن به کالاهای تولید داخل سبب رشد اشتغال می شود، در غیر این صورت با خرید کالای غرب تقویت جهان کفر حاصل می شود.

 

در این مراسم شاعران و مداحان اهل بیت(ع) به قرائت اشعاری با موضوع ماه مبارک رمضان، عید سعید فطر و ولایت پرداختند.

 

پس از این مراسم حاضران از نزدیک با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند و به تبریک و تهنیت عید فطر پرداختند.

 

عید فطر نقطه تابش رحمت خالق به مخلوق است

همچنین سید جعفر حجازی استاندار خوزستان در پیامی عید سعید فطر و حلول ماه شوال را به مردم استان خوزستان تبریک و تهنیت گفت.

 

در این پیام آمده است: عید سعید فطر ، نقطه تابش بی دریغ رحمت خالق متعال به مخلوق، موعد فشردن دستهای منتظر به لطف الهی، هنگامه رهانیده شدن از سقوط به تباهی و تبلور اثبات بندگی به معبود بر اهالی سرزمین سخاوتمند خوزستان خجسته باد.

 

در ادامه این پیام آمده است: عید فطر تجلی فطرت پاک مردمانی است که در گذر روزهای میهمانی پروردگارشان نفس خود را به قربانگاه کشاندند و سربلند و شاد از آزمونی دشوار سر بر آستان مهربانی سائیدند.

 

استاندار خوزستان در این پیام تصریح کرد: اینجانب ضمن تبریک عید بزرگ بندگی به همه خوزستانی های عزیز امیدوارم همگی از موهبات ماه مبارک رمضان و سفره گسترده الهی متنعم و با روی سپید در درگاه الهی حاضر شویم.

 

حجازی در ادامه اظهار داشت: از خداوند بزرگ مسئلت دارم که در پایان ماه بخشش و شبهای گرانقدر قدر همه ما را در زمره رستگاران قرار دهد.

 

در پایان این پیام آمده است: مجاهدین راه حق را توفیق دهد و شیاطینی را که در جهان اسلام و به خصوص در خط مقدم جبهه مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی دست خود را به خون مسلمانان بیگناه سوریه آغشته می نمایند به خودشان مشغول و نابود گرداند. در پایان مجددا عید سعید فطر را خدمت همه هموطنانم شادباش می گویم./9464/پ203/ع

ارسال نظرات