۳۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۳۶۱۱۱
واشنگتن پست:

آیت الله خامنه ای اسرائیل را غده سرطانی و رژیم جعلی دانست

خبرگزاری رسا ـ یک روزنامه آمریکایی به بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید سعید فطر پرداخت و نوشت: رهبر عالی ایران موجودیت اسرائیل را مسأله اساسی جهان اسلام دانست.
مقام معظم رهبري

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در خبری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید سعید فطر  نوشت: آیت الله خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی با هشدار در مورد به حاشیه رانده شدن موضوع فلسطین و قدس، اسرائیل را غده سرطانی صهیونیستی و  مشکل بزرگ جهان اسلام توصیف کرد.

 

واشنگتن پست افزود: مقامات اسرائیل به دنبال فرصتی برای حمله به ایران هستند ولی آمریکا و مقامات نظامی رژیم صهیونیستی این اقدام را بزرگترین اشتباه عنوان کرده اند.

 

این روزنامه در خبری از سرزمین های اشغالی نوشته تعداد زیادی از یهودیان که قصد مهاجرت به این سرزمین ها را داشته اند، به واسطه هراس از جنگ احتمالی میان ایران و رژیم صهیونیستی از تصمیم خود منصرف شده اند.

 

واشنگتن پست این خبر را به نقل از ناتان شارانسکی، رئیس آژانس یهود منتشر کرده که یک سازمان نیمه دولتی ناظر بر مهاجرت یهودیان به سرزمین های اشغالی به شمار می رود.

 

شارانسکی ضمن بیان این خبر، دولت نتانیاهو را متهم کرده که با انجام اقدامات غیرمسئولانه و لفاظی های تند و تیز درباره ایران، جلوی مهاجرت یهودیان را گرفته است./982/ب902/ک

ارسال نظرات