۰۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۱۳۶۳۴۹
امام جمعه کهنوج:

میزبانی اجلاس عدم تعهد برگ برنده ای برای نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان کهنوج برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در کشورمان را برگ برنده ای برای نظام اسلامی و عامل شکست توطئه های دشمنان در راستای انزوای ایران ارزیابی کرد.
حجت الاسلام اکبر افشار منش، امام جمعه کهنوج


 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از جنوب کرمان، حجت الاسلام اکبر افشارمنش، ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه کهنوج، با تبیین و تشریح برخی آیات قرآن کریم و گرامی داشت هفته دولت، افزود: هفته دولت فرصتی است که دولتمردان گزارش عملکرد خودشان را به مردم ارائه و نقاط قوت و ضعف شان را بررسی کنند.


وی افزود: به همین مناسبت هم هیات محترم دولت با مقام معظم رهبری در روز گذشته دیداری داشتند که در این دیدار مقام معظم رهبری در سه محور مطالب مهمی را بیان کردند.


خطیب جمعه کهنوج اظهار داشت: مقام معظم رهبری در محور اول سخنان خود فرمودند: اولین نکته قوت دولت این است که کارهای بسیار زیادی در سطح کشور انجام شده است به طوری که در هر جای کشور که نگاه کنیم آثاری از عملکرد دولت را مشاهده خواهیم کرد، محور دوم قوت پیشرفت های چشمگیر در زمینه علم و فناوری است که در طول این مدت با پشتیبانی های خاص رهبر انقلاب اسلامی در این زمینه پیشرفت های خوبی را داشته ایم و در محور سوم سخنان مقام معظم رهبری به جایگاه شایسته ایران در عرصه سیاست خارجی و مسائل بین المللی اشاره ای داشتند.


حجت الاسلام اکبر افشارمنش در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات و خدمات دولت جمهوری اسلامی در شهرستان کهنوج اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در دولت نهم و دهم کارهای بسیار خوبی در جنوب کرمان و شهرستان کهنوج انجام شده است، از مهم ترین کارهایی که در شهرستان کهنوج انجام شده و یا در حال انجام است می توان به احداث پروژه بزرگ فاضلاب شهری، طرح گاز رسانی به شهرستان کهنوج، احداث ساختمان بزرگ دانشگاه پیام نور مرکز کهنوج، احداث پروژه بزرگ مسکن مهر، احداث باند دوم محور کهنوج به سمت شهرستان رودان استان هرمزگان اشاره کرد.

امام جمعه کهنوج گفت: در بحث نیرگاه هزار مگاواتی  کهنوج هم مکاتبات خوبی صورت گرفته که به زودی احداث آن آغاز خواهد شد و یکی از پروژه های بزرگی که قرار است در هفته دولت کلنگ زنی شود احداث کارخانه بزرگ کاشی و سرامیک با همکاری بخش خصوصی است که برای 400 نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.

وی در پایان به برگزاری اجلاس سران جنبش غیر متعهدها اشاره ای داشت و افزود: کشور عزیزمان از روز پنجم شهریور ماه تا دهم شهریور میزبان بزرگترین همایش سران جنبش غیر متعدها در طول دوران انقلاب اسلامی است.


وی تصریح کرد: تشکیل این اجلاس در تهران پیامدهای مهمی را در بر خواهد داشت که اولین آن شکست تحریم ها علیه ایران است، از مدت ها پیش آمریکا و کشورهای غربی به دنبال انزوای ایران اسلامی هستند، ولی امروز مشاهده می کنیم که سران بیش از صد کشور جهان به ایران می آیند و این برگ برنده ای برای نظام اسلامی است.

حجت الاسلام افشارمنش با بیان این که جنبش غیر متعهدها بارها از برنامه صلح آمیز هسته ای ایران حمایت کرده است، اظهار داشت: حضور این هیات و انعکاس رسانه ای آن در دنیا باعث تبیین بیش از پیش حقایق و واقعیات جمهوری اسلامی ایران برای جهانیان خواهد شد. /971/پ202/ج
 

ارسال نظرات