۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۳۶۸۲۴
بازرس ارشد پیشین آژانس بین ‌المللی انرژی اتمی:

آژانس تاکنون هیچ دلیلی بر صلح آمیز نبودن برنامه هسته‌ای ایران پیدا نکرده است

خبرگزرای رسا ـ بازرس ارشد پیشین آژانس بین ‌المللی انرژی اتمی و عضو شورای روابط خارجی مصر گفت: آژانس بین الملل انرژی اتمی تاکنون هیچ گونه دلیلی بر صلح آمیز نبودن برنامه هسته ای ایران پیدا نکرده است و نتوانسته اثبات کند که برنامه هسته ای ایران خارج از قوانین آژانس است.
آژانس تاکنون هیچ دلیلی بر صلح آمیز نبودن برنامه هسته‌ای ایران پیدا نکرده است

 به گزارش خبرگزاری رسا، یسری ابوشادی، بازرس ارشد پیشین آژانس بین ‌المللی انرژی اتمی و عضو شورای روابط خارجی مصر و از شرکت کنندگان در نشست کارشناسان جنبش عدم تعهد در تهران در گفت‎وگو با شبکه روسیا الیوم، گفت: آژانس بین الملل انرژی اتمی تاکنون هیچ گونه دلیلی بر صلح آمیز نبودن برنامه هسته ای ایران پیدا نکرده است و نتوانسته اثبات کند که برنامه هسته ای ایران خارج از قوانین آژانس است.


وی همچنین با اشاره به اجلاس جنبش عدم تعهد گفت: کشور های شرکت کننده در اجلاس مطالب مهم و گوناگونی از جمله مسائل اقتصادی و سیاسی مطرح کردند.


بازرس ارشد پیشین آژانس بین الملی انرژی اتمی افزود: روابط بسیارخوب و صمیمیی بین کشور های  حاضر در این اجلاس دیده می شود. و همچنین تفاهم و اجماع زیادی بین آنها وجود دارد.


یسری ابوشادی گفت: امیدواریم که در این اجلاس بتوانیم با کمک کشور مصر گروهی برای پایان دادن به مسائل سوریه  تشکیل بدهیم و بدون دخالت های نظامی مشکالات این کشور بر طرف بشود./994/ب902/ک

ارسال نظرات