۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۳۷۸۶۳
خطبای جمعه یمن:

آمریکا و اسرائیل عوامل اصلی مشکلات در کشور هستند

خبرگزاری رسا ـ خطبای جمعه یمن از آمریکا، عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی به عنوان عوامل ادامه مشکلات در این کشور یاد کردند.
يمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العالم، خطبای جمعه شهرهای مختلف یمن در خطبه های نماز جمعه روز گذشته از آمریکا، عربستان سعودی و رژیم اشغالگر قدس به عنوان عوامل اصلی مشکلات و مصائب رخ داده در این کشور یاد کردند.

 

خطبای جمعه میدان المعلا در صنعا، کریتر و المنصوره تاکید کردند که آمریکا جنایت های بی شماری علیه ملت یمن مرتکب شده و با جنایت علیه حقوق بشر و مخالفت آشکار با قوانین بین الملل و عرف جامعه در حال تجاوز به حاکمیت این کشور است.

 

علمای یمن ادامه دادند: سازمان های اطلاعات آمریکا و عربستان و اسرائیل درصدد تخریب و ویرانی یمن بوده و عوامل اصلی خونریزی در این کشور به شمار می آیند و تلاش می کنند تا شکاف و تفرقه را میان ملت گسترش دهند.

 

خطبای جمعه یمن همچنین از سکوت دولت این کشور در برابر جنایت های رخ داده در این کشور به شدت انتقاد کرده و این بی تفاوتی را عامل گستاخی آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی و افزایش مشکلات در این کشور خواندند.

 

گفتنی است ساکنان شهر صعده در شمال این کشور، روز گذشته در اعتراض به تعرض جنگنده های آمریکایی به حاکمیت این کشور به خیابان ها آمده و پایان تعرض آمریکا را خواستار شدند.

 

تظاهرکنندگان بر لزوم ادامه اعتراضات تا تحقق کامل اهداف انقلاب و رهایی کشور از تسلط بیگانگان تاکید کردند./980/ب902/ک

 


ارسال نظرات