۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۳۸۰۳۵

برگزیدگان المپیاد آموزشی حوزه آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ المپیاد آموزشی و پژوهشی طلاب مدارس علمیه استان آذربایجان‌شرقی با معرفی و تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد.
برگزیدگان المپیاد آموزشی حوزه آذربایجان‌شرقی معرفی شدند

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمود لطیفی، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد آموزشی و پژوهشی طلاب مدارس علمیه استان، اظهار داشت: این المپیاد که برای نخستین بار در سطح مدارس علمیه استان به صورت هماهنگ برگزار شد، با استقبال طلاب آذربایجان‌شرقی همراه بوده است.

 

مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی ادامه داد: طلاب 13 مدرسه علمیه استان در این المپیاد شرکت کردند که سه آزمون در طول سال تحصیلی گذشته از آنان به‌عمل آمد که در نهایت 15 طلبه حائز بیشترین نمرات و برگزیده شناخته شدند.

 

وی با تشریح اهداف برگزاری این المپیاد علمی خاطرنشان کرد: با برگزاری المپیاد آموزشی و پژوهشی طلاب مدارس علمیه استان آذربایجان‌شرقی اطلاعات جامعی از وضعیت تحصیلی، سطح علمی و پژوهشی طلاب و مدارس علمیه استان به دست آمده است که در برنامه‌ریزی های آتی مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.

 

حجت الاسلام والمسلمین لطیفی در پایان با تاکید بر توجه ویژه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور نسبت به ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش و همچنین امکانان مدارس علمیه شهرستان ها گفت: بیشتر امکانات در قم متمرکز شده است که متاسفانه مشاهده می شود شهرستان ها از برخی تجهیزات و امکانات محروم هستند.

 

بنا بر این گزارش، بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده؛ آقایان حامد کریم‌زاده از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب، جواد اسماعیل‌لو از حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) مرند، عادل رضوانی از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز، سیدمرتضی موسوی از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب و طه طالبی از حوزه علمیه حضرت رسول اکرم(ص) هادی‌شهر به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا پنجم شده و کمک هزینه سفر به حج عمره به آنها اهدا شد.

 

همچنین آقایان حمید یحیوی از حوزه علمیه امیرالمؤمنین مراغه، جعفر عابدی از حوزه علمیه شهید حامدی میانه، محمود انوری از حوزه علمیه صاحب الزمان(عج) مرند، مهرام نیک جهان از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز و رسول مظاهری از حوزه علمیه امیرالمؤمنین مراغه، به ترتیب حائز رتبه‌های ششم تا دهم شده و کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به هر یک از آنان اهدا شد.

 

بر اساس این گزارش، آقایان صابر فاتحی از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب، قادر فتحی از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز، حسن وکیلی از حوزه علمیه شهید حامدی میانه، بهروز مرادی از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب و جعفر عباس شاهی از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز به ترتیب حائز رتبه های یازدهم تا پانزدهم شدند و کمک هزینه سفر به مشهدمقدس به آنان اهدا شد./935/پ203/ب

ارسال نظرات