۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۱۳۸۶۰۸

روزنامه آمریکایی: یک ضد اسلام اسرائیلی آمریکایی فیلم موهن را ساخته است/ العالم: قطر تامین‌کننده مالی فیلم موهن

خبرگزاری رسا ـ یک روزنامه آمریکایی گزارش داد: یک ضد اسلام اسرائیلی- آمریکایی تولیدکننده فیلم بحث‌برانگیزی است که خشم جهان اسلام را برانگیخته است.
فيلم فيلم موهن به پيامبر

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال، گزارش داد سام باسیل، کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم کفرآمیز است. باسیل 52 ساله یک مشاور املاک است که در کالیفرنیای جنوبی زندگی می‌کند و دشمن قسم‌خورده اسلام است.

 

وی این فیلم را با دریافت 5 میلیون دلار کمک‌های مالی از یهودیان تولید کرده است.

 

سیندی گارسیا، بازیگر مسیحی فیلم موهن آمریکایی علیه پیامبر اکرم(ص) در گفتگو با کانال 10 رژیم صهیونیستی مدعی شد: هیچ کدام از بازیگرها درباره اهانت این فیلم به پیامبر اسلام اطلاعی نداشتند.

 

وی افزود: عنوان این فیلم «رزمندگان صحرا» بود نه «بیگناهی مسلمانان»، متن فیلمنامه و دیالوگ من عوض شده است و من با دیدن فیلم کامل، شوکه شدم.

 

شبکه خبری العالم اعلام کرد منابع موثق تأکید کردند: ساخت فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مبارک پیامبر اسلام(ص) با حمایت مالی مؤسسه‌ای قطری صورت گرفته است.

 

کاربران شبکه‌های اجتماعی در اینترنت تصویری منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد، فیلم آمریکایی اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) با حمایت مالی مؤسسه قطری «النور القابضه» صورت گرفته است.

 

در این تصویر یوسف قرضاوی، مفتی شناخته‌شده اهل تسنن مقیم قطر، در میان رییس مؤسسه قطری «النور القابضه» و «باری اوزبورن»، تهیه کننده فیلم توهین آمیز به ساحت پیامبر اکرم(ص) دیده می‌شود.

 

به گفته این منابع، نقش یوسف القرضاوی در این فیلم، علاوه بر نظارت بر روند تولید فیلم، مشروعیت بخشی به ساخت آن بوده است./982/ب902/ک

ارسال نظرات