۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۳۸۶۹۸
خطیب جمعه قطیف:

سازمان ملل متحد باید قطع نامه ای علیه توهین کنندگان به پیامبر اسلام صادر کند

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه قطیف عربستان ضمن محکوم کردن توهین به پیامبر نورانی اسلام گفت: سازمان ملل متحد باید قطع نامه ای علیه توهین کنندگان به پیامبر اعظم (ص) صادر کند.
شيخ حسن صفار خطيب جمعه قطيف عربستان


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ حسن آل صفار خطیب جمعه قطیف عربستان ضمن محکوم کردن فیلم توهین آمیز به شخصیت پیامبر اعظم (ص)، گفت: در تاریخ بشر این غیر قابل قبول است که اشخاصی به پیامبر دینی توهین می کنند و این در حالیست که در میان تمامی ادیان هیچ توجیه قابل قبولی برای توهین به پیامبران وجود ندارد و تمامی ادیان این عمل را قبیح و زشت می دانند. این توجیه غیر قابل قبولی است که عده ای به نام آزادی این جرات را به خودشان می دهند که به پیامبر اسلام توهین کنند.

 

وی افزود: من از تمامی مسلمانان جهان از هر قومیت و فرقه ای می خواهم که در مقابل این جسارت و توهین بزرگ که قلب میلیاردها مسلمان را به درد آورده است ساکت ننشینند و این عمل قبیح که هر چند یکبار تکرار می شود را محکوم نمایند.


خطیب جمعه قطیف عربستان تصریح کرد: امت اسلامی از سازمان ملل متحد می خواهد که قطع نامه ای علیه این توهین کنندگان به ادیان صادر کند.


این عالم عربستانی تاکید کرد: امت اسلامی باید به آمریکا و متحدانش فشار بیاورند که جلوی پخش این فیلم موهن را بگیرد.


وی در ادامه بیان کرد: پشت صحنه ای این توهین ها آمریکا و اسرائیل و متحدانش قرار دارند که هدف اصلی آن ها ایجاد اختلاف میان ادیان الهی است.


شیخ حسن آل صفار گفت: تمامی ادیان و مسلمانان باید هوشیار باشند که دچار حیله های مکاران ضد دین نشوند و اتحاد خود را در مقابل آن ها حفظ نمایند و نگذارند که به دین آن ها حتی کوچک‎ترین جسارتی بشود و لازم است که ادیان بیشتر از گذشته با یکدیگر تعامل و گفت‎وگو داشته باشند./994/ب902/ک

 

 

ارسال نظرات