۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۳۸۷۳۵

کتابشناسی دائره المعارف های ایران منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ جلد نخست «کتابشناسی دائره المعارف های چاپ شده در ایران» که در برگیرنده311 عنوان دائرة المعارف منتشر شده در دوره قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران است از سوی موسسه بین المللی الهدی منتشر شد.
كتابشناسي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی موسسه بین المللی الهدی، «کتابشناسی دائرة المعارف های چاپ شده در ایران» از سوی شهلا عطاردی فرد تهیه و تنظیم شده و اطلاعاتی مانند پدیدآورندگان، عنوان(همراه با آوانگاری)، محل نشر، ناشر، سال نشر، تعداد جلدها و یا صفحات، شماره بین المللی کتاب(ISBN)، نوبت چاپ و در صورت ضرورت اطلاعات گوناگون در ارتباط با کتاب (در بخش یادداشت ها) و موضوع کتاب به دو زبان فارسی و انگلیسی را در برمی گیرد.

 

اطلاعات این اثر بر اساس اصول فهرست نویسی و قواعد تنظیم کتاب شناسی ارائه شده است. همچنین موضوع کتاب ها نیز با استفاده از سرعنوان های موضوعی فارسی کتابخانه ملی و سرعنوان های موضوعی کتابخانه کنگره آمریکا ارائه شده است.

 

جلد نخست «کتابشناسی دائرة المعارف های چاپ شده در ایران» در قطع وزیری، 169 صفحه و با شمارگان 1000 نسخه به قیمت 5500 تومان به همت مرکز مطالعات فرهنگی ـ بین المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از سوی موسسه فرهنگی، هنری وانتشارات بین المللی الهدی منتشر شده است./916/د102/ع 

ارسال نظرات