۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۰:۳۲
کد خبر: ۱۳۸۹۳۴

برگزاری راهپیمایی ضد آمریکایی در شهرهای مختلف پاکستان

خبرگزاری رسا – مجلس وحدت مسلمین پاکستان در شھرھای مختلف این کشور در اعتراض به نمایش فیلم ضد اسلامی و توھین به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) تظاھرات برگزار کرد.
راھپيمايي ضد ا?مريکايي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجلس وحدت مسلمین پاکستان در شھرھای اسلام آباد، کراچی و لاھور در  اعتراض به هتک حرمت پیامبر اسلام(ص) با حضور حجت الاسلام محمد امین شھیدی نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان و دیگر اعضای مجلس وحدت مسلمین تظاھرات  برگزار کرد.


در اسلام آباد پلیس و نیروهای حفاظتی ویژہ در مسیر سفارت آمریکا با کشیدن سیم ھای خاردار راہ تظاھر کنندگان را مسدود کردند اما تظاھرکنندگان با پارہ کردن سیم خاردار تا نزدیکی سفارت آمریکا پیش رفتند.


حجت الاسلام محمد امین شھیدی، نایب رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در این راھپیمایی تاکید کرد: توھین کنندگان به پیامبر اعظم(ص) حق سکونت در این سرزمین اسلامی را ندارند و باید بیرون راندہ شوند.


در شھر کراچی نیز  تظاھراتی با همت مجلس وحدت مسلمین و با ھمکاری جنبش دانشجویان شیعه در اعتراض به نمایش فیلم موھن برگزار شد.


حجت الاسلام ذوالفقار جعفری خطاب به تظاھر کنندگان، با اشارہ به این که آمریکا شیطان بزرگ و صھیونیزم درندہ یک بار دیگر وحشی گری خود را نشان دادند گفت: محمد مصطفی(ص) شخصیت محترم و محبوب جھانی است و توھین به ایشان توھین به احساسات میلیون‎ھا مسلمان در جھان است.


وی آمریکا را ام الفساد جھان خطاب کردہ و بیان داشت: ساخت فیلم ضد اسلامی جزیی از برنامه ھای مبارزاتی آمریکا و اسرائیل با اسلام است و توھین کنندگان ھرگز قابل عفو نبودہ و محکوم به مرگند.


در شھر لاھور نیز با فراخوان مجلس وحدت مسلمین پاکستان و با شرکت شخصیت های سیاسی، مذھبی و مردم از طبقات مختلف راھپیمایی بزرگی برگزار شد.


سید اسد عباس نقوی عضو مجلس وحدت مسلمین پاکستان اظھار داشت: آمریکا با اھانت به رسول اسلام(ص) چھرہ واقعی خود را نشان داد و اسلام ستیزان دیگر حق ماندن در کشوراسلامی را ندارند؛ لذا دولت پاکستان ھرچه زودتر سفیر این کشور را اخراج کند.


یاد آور می شود که در تمام شھرھا تظاھرکنندگان با فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل پرچم آنها را به آتش کشیدند./ 988/ب911/ک
 

ارسال نظرات