۲۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۹۲۲۱

ندای رسا به شماره بیست و نهم رسید

خبرگزاری رسا ـ بیست و نهمین شماره هفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه علمیه در موضوعات فرهنگی و اجتماعی به چاپ رسید.
بيست و نهمين شماره نداي رسا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیست و نهمین شماره از هفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه های علمیه و در موضوعات فرهنگی و اجتماعی، علم و فناوری، سلامت و خانواده، اقتصادی و ورزشی در استان خوزستان منتشر شد. 

خبر بازدید آیت الله اراکی، دبیر کل مجمع تقریب و مذاهب اسلامی از دانشگاه امیرالمؤمنین علیه السلام، گزارشی از همایش علامه سید نعمت الله جزایری و خبر فراخوان همایش علمی ولایت از مهم ترین اخبار بیست و نهمین شماره از هفته نامه ندای رسا به شمار می رود. 

خبر مراسم ورود نمادین کاروان امام رضا علیه السلام به خاک ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اخبار نماز جمعه شهرستان های استان خوزستان و تشریح برنامه های بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان در هفته دفاع مقدس از دیگر عناوین این شماره از هفته نامه ندای رسا است.

شاخصه های یک خانواده دینی از نگاه حجت الاسلام و المسلمین کرمی کارشناس مباحث خانواده و استاد حوزه علمیه قم، دانستنی هایی در رابطه با آرام کردن کودک گریان، کارهایی که نباید پس از خوردن غذا انجام داد و پیام های بهداشتی با عنوان جدی بگیریم از جمله عناوینی است که در صفحه سلامت و خانواده بیست و نهمین شماره از هفته نامه ندای رسا به چشم می خورد.

نگاهی بر زندگی نامه شهید سعید صوفی زاده، راه و رسم زندگی در کار و تلاش در سیره ائمه اطهار علیهم السلام و معرفی وبلاگ کمپین حمایت از قطع نفت بر هتاکین به آدرس الکترونیکی www.eslamo_mosleminblogfacom» از جمله مطالبی است که در حاشیه این شماره به چاپ رسیده است. 

گفتنی است شماره بیست و نهم هفته نامه ندای رسا به صاحب امتیازی و مدیر مسؤولی سید علوان نجاتی موسوی و سردبیری پیمان علی نژاد در 8 صفحه با تیراژ 3000 نسخه به چاپ رسیده است./9464/ن602/ق

ارسال نظرات