۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۳۹۳۱۵
نماینده آمل در مجلس:

بیداری اسلامی غرب را فلج کرده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بیداری اسلامی ضربه جبران ناپذیری را به غرب وارد کرده است، یادآور شد: دشمنان می‌خواهند با حرکت‌های موهن انتقام جویی کنند.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم

عزت الله یوسفیان، ملا نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که ساخت فیلم موهن به ساحت نورانی پیامبر اکرم(ص) محکوم است، گفت: ایادی استکبار جهانی از اعتقادات مردم به دین مبین اسلام وحشت فراوان دارند و از آن هراسان هستند.
 
وی با اشاره به این که اولین‌بار نیست که توهین به مقدسات اسلامی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ایادی استکبار جهانی فکر می‌کنند که با چنین اقداماتی می توانند تردید در دل های برخی مسلمانان ایجاد کنند؛ اما دین اسلام در سراسر جهان در حال گسترش است و روز به روز بر عظمت آن افزوده می‌شود.
 
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که مسلمانان بعد از این قضیه خروش ارزنده ای از خود نشان داده اند، گفت: مسلمانان سراسر جهان ثابت کردند که بر پای عقاید و اصول والای اسلامی ایستاده اند و هیچ گاه اجازه حرمت شکنی به مقدسات خود را نمی دهند.
 
یوسفیان ملا با بیان این که بیداری اسلامی ضربات جبران ناپذیری را به غرب وارد کرده است، یادآور شد: آنان می خواهند با چنین حرکت های موهنی انتقام جویی کنند.
 
نماینده مردم  آمل در مجلس در ادامه سخنان خود با بیان این که ساخت فیلم موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام امری مغرضانه و در راستای اسلام زدایی در جهان بوده است، خاطرنشان کرد: ساخت چنین فیلم‌هایی به هیچ وجه نمی تواند گوشه ای از جایگاه والا و کرامت های ارزنده پیامبر گرامی اسلام را بکاهد.
 
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تأکید بر این که توهین به رسول گرامی اسلام به هیچ وجه بدون پاسخ نخواهد ماند، یادآور شد: عاملان و حامیان این فیلم موهن باید به سخت ترین مجازات ها گرفتار شوند و جوامع اسلامی به راحتی از کنار چنین حرمت شکنی هایی عبور نخواهند کرد./950/ت302/س

ارسال نظرات