۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۱۳۹۴۷۶
برای مقابله با اعتراض مسلمان به فیلم موهن؛

آمریکا یک گروه تروریستی را در پاکستان استخدام کرد

خبرگزاری رسا ـ نگرانی شدید آمریکا از تظاھرات مسلمانان علیه فیلم موهن موجب شد که کاخ سفید یک گروهک تروریستی را مامور ترور شخصیت های شیعه و مقابله با این اعتراضات نماید.
ترور


به گزارش خبرگزاری رسا، وحدت نیوز پاکستان در گزارشی نوشت:  درپی تظاھرات ضد آمریکایی و حلمه به سفارت خانه و کنسولگری این کشور در پاکستان، آمریکا برای آرام کردن اوضاع  و منحرف کردن میسر تظاھرات به سوی فتنه مذھبی به کشتن شخصیت ھای شیعه و سنی روی آوردہ است.


این گزارش می افزاید: آمریکا برای کشتن شخصیت‌ھای فعال مذھبی و انفجار در حسینه ھای پاکستان گروهی تروریستی موسوم به "غازی فورس" در لاھور پایتخت پاکستان استخدام کرده است.


این مرکز خبری در گزارش خود ادامه داد: بر اساس گزارش یکی از مراکز امنیتی پاکستان که گفت‎وگوی تلفنی اعضای "غازی فورس" را ضبط کردہ است، ھدف از این اقدام جلوگیری از فعالیت ھای شخصیت ھای برجسته شیعه  است.


گفتنی است گروہ ھای مختلف شیعه پاکستان از جمله مجلس وحدت مسلمین در چند سال اخیر برای اتحاد ملت مسلمان پاکستان و پیگیری حوادث شیعه کشی نقش مهمی را ایفا کرده اند. همچنین در اعتراض به نمایش فیلم اھانت آمیز جزو گروه های پیشگام بوده اند که باعث نگرانی شدید دولتمردان آمریکایی و ھمدستانشان شدہ است./ 988/ب901/ک  

 

ارسال نظرات