۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۳۹۴۸۸
امام جمعه آمل:

دفاع مقدس زمینه‌ساز استقلال و امنیت کشور شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تأکید بر این که دفاع مقدس زمینه ساز استقلال و امنیت کشور شد، گفت: اگر دفاع مقدس نبود افتخار و سربلندی نظام اسلامی حاصل نمی شد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان این که تقوا باید در جان آدمی شکوفا شود و انسان از همه وجود آن را بپذیرد، گفت: این صفت ارزنده نباید در ما گسستنی باشد و باید برای همه زمان ها و مکان ها در ما نهادینه شود.


وی با اشاره به این که تقوا کنترل کننده وجود آدمی است، خاطرنشان کرد: شیطان درصدد است تا از هر لحظه ای برای منحرف کردن انسان از مسیر حق استفاده کند که انسان باید با آگاهی خود را از معاصی حفظ کنند.


امام جمعه آمل با بیان این که اسلام به معنای تسلیم برنامه حق بودن است، یادآور شد: مکتب و آیین دین ما روشن است که باید با برهانی ارزنده به دین مبین اسلام روی آوریم و در این صورت است که سعادت دنیوی و اخروی ما فراهم خواهد شد.


استاد حوزه علمیه آمل با تأکید بر این که دفاع مقدس زمینه ساز استقلال و امنیت کشور شد، خاطرنشان کرد: اگر دفاع مقدس نبود این افتخارات و سربلندی ها برای ما حاصل نمی شد و همه این امورات به برکت دلاورمردی و رشادت های رزمندگان در نبرد حق علیه باطل بوده است.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که دفاع مقدس برای همیشه باقی خواهد ماند و پایانی در آن راه ندارد، گفت: استقامت و همیشه در صحنه بودن از ویژگی های بارز مسلمانان است و ایران اسلامی به واسطه چنین افتخاراتی در مواجهه با تهدیدها و تحریم های دشمنان با قدرت بر پای خود ایستاده است.


وی با اشاره به این که مسؤولان باید درصدد حل مشکلات مردمی بوده و رضایت مندی آنان را فراهم آورند، یادآور شد: خدمت کردن در نظام اسلامی فرصتی ارزنده است که انسان باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.


امام جمعه آمل با تأکید بر این که بهانه ای از سوی مسؤو
لان پذیرفته نیست، گفت: همه باید خادم و پاسخ گوی مردمی باشند که در همه عرصه های انقلاب با استقامت و استواری ایستاده و پیرو خط امام و رهبری بوده اند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با محکوم کردن ساخت فیلم موهن به ساحت نورانی پیامبر اکرم(ص)، گفت: در پشت صحنه چنین اقدامات مغرضانه ای آمریکای جنایتکار و صهیونیست غاصب قرار دارند.


وی با بیان این که در سیاست ایادی استکبار جهانی جنگ ایده‌ها ترغیب می شود، خاطرنشان کرد: آنان درصدد هستند تا با ایده های مردم مبارزه کرده و آن را به سستی بکشانند که همگان باید با آگاهی و بصیرت شرایط را به خوبی درک کنند و فریب برنامه های دشمنان را نخورند./950/پ202/س

ارسال نظرات