۰۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۱۳۹۷۶۵
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قم:

جوانان نقش اصلی را در دفاع مقدس داشتند

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قم گفت: جوانانی که پیش از انقلاب در پای مجالس حسینی پرورش یافته بودند در جنگ تحمیلی نقش اصلی را ایفا کردند.
شهيد حاج بصير

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمدرضا میر حیدری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس در قم اظهار کرد: فرهنگ جبهه و ایثارگری در دوران دفاع مقدس حاوی حقیقت‌هایی است که احساس آن‌ها برای نسل جدید ضروری است.

وی افزود: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و بازسازی عملیات‌های دوران جنگ در کنار بازگو کردن خاطرات توسط راویان و رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت اهمیت فراوانی دارد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قم با تاکید بر زنده ساختن یاد شهدا تصریح کرد: جوانانی که پیش از انقلاب در پای مجالس حسینی پرورش یافته بودند در جنگ تحمیلی نقش اصلی را ایفا کردند.

وی ادامه داد: حب به اهل بیت(ع) و اسلام موجب جان‌فشانی‌های رزمندگان ایرانی شد و آنها توانستند در مقابل تمام مستکبران ایستادگی کنند تا امروز نظام جمهوری اسلامی تثبیت شده و این افتخار در تاریخ باقی بماند.

میر حیدری با اشاره به فشارهای زیاد استکبار جهانی بر جمهوری اسلامی گفت: با این وجود در دوران جنگ حتی یک وجب از خاک میهن به دست دشمنان نیفتاد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند «من مطمئن هستم اگر همان فضای جنگ ایجاد شود جوانان امروز بهتر از جوانان آن دوران نقش خود را ایفا می‌کنند» بنابراین با توجه به هجمه‌های شدید دشمنان در قالب جنگ نرم باید تلاش کنیم تا فاصله‌ای میان جوانان امروز و فرهنگ آن دوران به وجود نیاید.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس و بازگویی خاطرات آن دوران موجب انتقال صحیح فرهنگ هشت سال جنگ تحمیلی به نسل امروز شده و انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند./919/د103/ن 

ارسال نظرات