۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۴۰۸۸۴

پایان نامه های حوزوی در آذربایجان غربی حمایت می شوند

خبرگزاری رسا ـ معاون امور واحدهای آموزشی حوزه های علمیه آذربایجان غربی گفت: به منظور ارتقای سطح علمی و کیفی، مقالات و پایان نامه های سطح سه و چهار حوزه های علمیه از سوی مرکز مدیریت استان حمایت می شوند.
پژوهش در حوزه

 حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون امور واحدهای آموزشی حوزه های علمیه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر گفت: مقالات و پایان نامه های سطح سه و چهار حوزه های علمیه با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی مطالعات حوزوی و اثر بخشی در جامعه از سوی مرکز مدیریت استان حمایت می شود.

 

وی با اشاره به رویکرد تربیتی و اخلاقی فعالیت های آموزشی حوزه های علمیه استان در سال جاری، تصریح کرد: تحول معنوی یکی از ارکان مهم اخلاق مداری است بنابراین می طلبد طلاب با بهره گیری از مستندات علمی، دینی و تاریخی به ارائه مقالات و پایان نامه های فاخر و تاثیرگذار در این زمینه بپردازند.

 

به گفته حجت الاسلام مقدم، مرکز مدیریت استان در همین راستا در خصوص تامین منابع تحقیقی، حمایت مالی از اساتید و طلاب برای ارائه پایان نامه های فاخر حوزوی، تجلیل از پایان نامه های برتر و پیگیری چاپ و نشر پایان نامه ها به صورت کتاب و همچنین فراهم ساختن زمینه های حضور پایان نامه های برتر در جشنواره ها ملی با مدارس علمیه همکاری خواهد داشت.

 

حجت الاسلام مقدم اظهار امیدواری کرد با توجه به پیشینه علمی، تاریخی و مذهبی درخشان حوزه های علمیه استان با افزایش حمایت ها از اساتید و طلاب پژوهش محور بتوانیم شاهد رشد کیفی آثار حوزوی آذربایجان غربی در سطح ملی باشیم./936/ت303/ب

ارسال نظرات