۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۴۰۹۵۱
آیت الله نابلسی:

اسرائیل باید نابود شود

خبرگزاری رسا ـ عالم برجسته شیعیان لبنان ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم صهیونیستی، بیان کرد: رژیم غاصب اسرائیل باید به زودی نابود گردد که جهان چهره امنیت و رفاه را ببینند.
علامه شيخ عفيف نابلسي


به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از الانتقاد، آیت الله شیخ عفیف النابلسی از علمای شیعه لبنان با شاکر البرجاوی رییس حزب جریان عربی لبنان و رهبر گروه جدا شده از سعد الحریری و همچنین با دکتر قاسم صالح نماینده حزب قومی سوری اجتماعی دیدار کرد.


آیت الله شیخ عفیف النابلسی در این دیدار گفت: اسرائیل جنایت کار باید به زودی نابود شود و کشورهای اسلامی، عربی، کشورهای منطقه نابودی این رژیم را اولیت کارهای خود قرار بدهند و وظیفه هر انسان و مسلمانی است که برای اینکه عالم و به خصوص کشورهای منطقه چهره آرامش و امنیت را ببیند با وحدت و انسجام خود این رژیم را نابود سازند.


وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی جنایت های عظیمی بر علیه ملت های انجام داده است که به طور مثال به کشور سوریه و ایران می توان اشاره نمود که اسرائیل به صورت آشکار و پنهان به شورشیان سوریه کمک مالی و نظامی می کنند که علیه مردم سوریه جنایت راه بیندازند و خون ملت سوریه را به ناحق و ظلم بریزنند و همچنین در ایران که این رژیم غاصب با ایجاد التهاب سعی دارد که نگذارد این کشور ثبات خود را حفظ کنند.


برجاوی در این دیدار ضمن محکوم کردن جریان 14 مارس و ارتش آزاد بیان کرد: جریان 14 مارس از اصلی ترین حامیان شورشیان سوریه است که از نظر کمک های مالی، نظامی پناه دادن و آموزشی از شورشیان حمایت می کند.


وی خاطر نشان کرد: از ارتش لبنان می خواهیم که جلوی حامیان سوریه در لبنان را بگیرد که اگر این بحران در سوریه تشدید پیدا کند روزی در لبنان هم سرایت خواهد کرد./994/ب902/ک

 

ارسال نظرات