۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۴۱۵۷۳

انتشار کتاب «عقاید امامیه» در اتیوپی

خبرگزاری رسا ـ کتاب «عقاید امامیه» به همت رایزنی فرهنگی ایران و همکاری مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام به زبان امهریک ترجمه و منتشر شد.
عقايد اماميه در اتيوپي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کتاب «عقاید امامیه» تالیف فقیه و اصولی بزرگ آیت الله شیخ محمد مظفر در اتیوپی به زبان امهریک ترجمه و منتشر شده است.

 

این کتاب تالیف فقیه و اصولی بزرگ آیت الله شیخ محمد مظفر می باشد. وی یکی از نویسندگان متبحر و معروف معاصر است که علاقمندان به فلسفه، کلام، اصول و منطق به راحتی می توانند از نوشته های این استاد مسلم بهره مند شوند.

 

کتاب عقاید الامامیه مجموعه ای از عقاید اسلامی است که بر پایه تفکر شیعی و برگرفته از روش اهل بیت علیهم السلام به رشته تحریر در آمده است.

 

این کتاب را ناشران گوناگونی در کشورهای مختلف اسلامی چاپ و منتشر کرده اند. کتاب شامل مباحثی همچون: توحید، نبوت، امامت و معاد از منظر تفکر شیعی می باشد.

 

از دیگر کتب این عالم بزرگ شیعی می توان کتاب اصول الفقه، المنطق، حاشیة المکاسب، الفلسفة الاسلامیه و کتب بسیار دیگری را نام برد.

 

این کتاب با همکاری مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام به زبان امهریک ترجمه و در تیراژ 1000 نسخه چاپ و منتشر و بین شیعیان و محبین اهل بیت علیهم السلام و علاقمندانی که تمایل به آشنایی با اعتقادات شیعه دارند توزیع شده است./913/د102/ق

ارسال نظرات