۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۴۱۸۵۸
مدیر حوزه علمیه همدان:

مقاومت در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی موضع مشترک ایران و سوریه است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از همراهی برخی کشورهای اسلامی با استکبار جهانی در فتنه سوریه، گفت: موضع ایران و سوریه موضع برادری، پشتیبانی و استقامت در مقابل صهیونیست‌ها و آمریکا است و امیدواریم این اتحاد به نابودی رژیم صهیونیستی منجر شود.
حجت الاسلام والمسلمين موسوي اصفهاني مدير حوزه علميه همدان
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از عملکرد دوگانه برخی از کشورهای عربی و ترکیه در قبال تحولات سوریه انتقاد کرد.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به فرصت طلبی استکبار جهانی از قیام‌های مردمی منطقه، ابراز داشت: استکبار جهانی به اسم انقلاب‌های مردمی مزدوران خود را به کشور سوریه فرستاده تا به این وسیله سد مقاومت را بشکنند.
مدیر حوزه علمیه همدان ادامه داد: به لطف پروردگار این توطئه استکبار جهانی برای همه روشن است و مردم این کشور گرچه با مشکلاتی روبرو هستند اما در برابر استکبار جهانی ایستادگی خواهند کرد تا سوریه به آرامش برگردد.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی با بیان این‌که کشور سوریه از گذشته تا کنون حامی مقاومت بوده و به جمهوری اسلامی ایران نیز در جنگ تحمیلی کمک کرده است، اظهار داشت: موضع ایران از اوائل پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز با مواضع سوریه در مسأله استقامت در مقابل صهیونیست‌ها و آمریکا موضع مشترکی بوده و خواهد بود.
وی با اشاره به این‌که آمریکا و رژیم صهیونیستی جرأت رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند، تصریح کرد: استکبار جهانی سوریه را در خط نخست مقاومت و حامی ایران می‌داند، از این رو با فرستادن مزدوران و تروریست‌ها به دنبال شکستن خط مقاومت و تضعیف نظام اسلامی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی در پایان خاطرنشان کرد: موضع ایران و سوریه موضع برادری، پشتیبانی و استقامت در مقابل صهیونیست‌ها و آمریکا است و امیدواریم این اتحاد به نابودی رژیم صهیونیستی بینجامد./927/ت302/ج
ارسال نظرات