۲۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۴۲۳۸۱

تشییع پیکر پاک یک شهید پس از 31 سال

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران جمعه تبریز امروز با حضور در مراسم تشییع پیکر شهید وفایی بار دیگر با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق بستند.
تشييع شهيد دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، پیکر پاک و مطهر شهید اسماعیل وفایی ممقانی امروز پس از 31 سال بر دوش مردم شهیدپرور تبریز و همرزمانش تشییع شد.


پیکر این شهید که به تازگی توسط گروه های تفحص کشف و شناسایی شده است، پس از تشییع و اقامه نماز از سوی آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برای خاکسپاری به شهر ممقان از توابع شهرستان آذرشهر انتقال یافت.

 

مردم تبریز با فریادهای حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است، عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، آذربایجان جانباز خامنه ای‌دن آیرلماز، پیکر شهید وفایی را از سه راهی مصلا اعظم امام خمینی(ره) به سمت میدان ساعت تشییع و نماز بر پیکر وی اقامه کردند.

 

مردم مؤمن، متدین و شهیدپرور تبریز امروز با اجتماع در میدان ساعت با عزاداری و سوگواری در رثای سرور و سالار شهیدان کربلا، با آرمان های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق بسته و بر ادامه راه عزتمند امام و شهدا تاکید کردند.

 

شهید سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دهم آذرماه سال 60 در عملیات مطلع الفجر در منطقه عملیاتی گیلانغرب به فیض شهادت نائل شد که پس از سال ها در جریان انجام تفحص در مناطق عملیاتی شناسایی و به سوی خانواده خود بازگشت.

 

گفتنی است، پیکر مطهر شهید وفایی ممقانی در آذرشهر تشییع سپس در زادگاهش ممقان، در جوار مزار سایر همرزمان خود آرام خواهد گرفت، همچنین مراسم شام غریبان این شهید والامقام در زادگاهش برگزار خواهد شد./935/پ202/س

ارسال نظرات