۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۴۳۲۲۳
در همایش اصولگرایان ارومیه مطرح شد؛

گلایه‌های کوچک مانع حرکت جهانی نظام اسلامی نشود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز برخی تریبون داران داخلی مشغول تبلیغات به سبک و سیاق غربی هستند، نکند خدای ناکرده روزی افرادی که امام آنها را نامحرم و نا اهل خوانده است، با رأی همین مردم بر سر کار بیایند.
اصولگرايان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اصولگرایان ارومیه در قالب مجموعه «رهروان فداییان ولایت» با هدف تبیین و تحلیل منویات رهبر معظم انقلاب و آمادگی نیروهای اصولگرا ، شب گذشته در مسجد دادخواه ارومیه برگزار شد.

 

در این نشست که به منظور تبیین سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خراسان شمالی و تأکید مهم ایشان به حفظ وحدت، انسجام و هوشیاری در آستانه انتخابات سال آینده برگزار شد، حجت الاسلام حسنی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، حجت الاسلام فخری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، جمع کثیری از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس و نمایندگان گروه ها و طیف های مختلف جریان اصولگرا حضور داشتند.

 

حجت الاسلام کفیلویی، استاد حوزه و دانشگاه ارومیه، در سخنانی با اشاره به تهدیدها و فرصت های بوجود آمده در فضای سیاسی کشور اظهار داشت: نظام اسلامی ما در این مدت پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته است، ما امروز تا آستانه تغییر ساختار شورای امنیت و سازمان ملل پیش رفته ایم، اسلام اکنون به قلمرو کاخ سفید و نقاط استراتژیک غرب و اروپا وارد و سبب برانگیخته شدن حس کنجکاوی اروپاییان نسبت به اسلام و تشیع شده است.

 

وی با ابراز تأسف بیان کرد: کارکنان اداری ارگان ها دچار نوعی روزمرگی شده اند و باید گفت برخی از اقدامات نیروهای اداری ما در بدنه دولتی در راستای حرکت جهانی انقلاب اسلامی که توسط امام  خمینی(ره) ترسیم و تأکید شده بود، ارزیابی نمی شود.

 

حجت الاسلام کفیلویی با تأکید بر این که گلایه های کوچک نباید مانع حرکت جهانی نظام شود، گفت: اکنون ما در شرایط حساسی قرار داریم انتخابات ریاست جمهوری آینده ، انتخابات پرچالشی خواهد بود چرا که دشمن با طرح و برنامه وارد میدان خواهد شد اما این بار برنامه های آنها چند منظوره است.

وی ادامه داد: انتخابات آتی طمع بسیاری را برانگیخته است ، افراد التقاطی از یک طرف ، اصلاح طلبانی با اندیشه های لیبرالیستی از سوی دیگر و افرادی هم با سلیقه هایی که منکر نقش دین در شئون اجتماعی و سیاسی هستند وارد میدان خواهند شد.

 

حجت الاسلام کفیلویی با تأکید بر الگوبرداری از سیره ائمه اطهار(ع) به ویژه آموزه های امیر مؤمنان(ع) در نهج البلاغه، خاطرنشان کرد: در انتخابات نظام اسلامی، ما باید به دنبال شخصیتی همچون مالک اشتر باشیم، خصوصیات مالک معیار بسیار مهمی برای ما در آستانه انتخابات است، تبعیت از ولایت، کوشا و شجاع بودن و نترسیدن در تمام عرصه ها از ویژگی هایی است که ما برای انتخابات آینده نیاز داریم تا بار دیگر قضیه بیانیه مجلس ششم در تاریخ انقلاب تکرار نشود و همچون دوران اصلاحات، سیستم حرکتی نظام براساس ادبیات لیبرالیستی شکل نگیرد.

وی هشدار داد: امروز برخی تریبون داران داخلی مشغول تبلیغات به سبک و سیاق غربی هستند، نکند خدای ناکرده روزی افرادی که امام آنها را نامحرم و نا اهل خوانده است، با رأی همین مردم بر سر کار بیایند.  

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و خبرگان رهبری در آذربایجان غربی اظهار داشت: از آنجایی که در استان ما انتخابات مجلس خبرگان رهبری هم همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برگزار خواهد شد به همین دلیل حساسیت ها بالا رفته و هوشیاری مردم باید بیش از پیش باشد و ما سعی خواهیم کرد پراکندگی کاندیداها را در انتخابات شوراها مدیریت و محدود کنیم تا در شهرها و روستاها افراد متدین و معتقد به اصول و مبانی انقلاب به شوراها راه یابند.

گفتنی است، نشست یادشده به منظور شناسایی و هماهنگی اولیه نیروهای ارزشی و ایفای نقش منسجم طیف ها و گروههای اصولگرا در انتخابات آینده، با نظر مستقیم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و بامدیریت استاد حجت الاسلام کفیلویی ترتیب یافت و قرار است جلسات دیگری نیز در همین راستا برگزار شود./936/پ203/س

ارسال نظرات