۰۲ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۱۴۴۱۴۶
به اتهام حمله به رهبر یک گروهک تروریستی؛

روحانی پاکستانی امروز در دادگاہ مرکزی لاھور حضور خواھد یافت

خبرگزاری رسا - یکی از روحانیون پاکستان پس از شانزده سال به اتهام حمله به رهبر یک گروهک تروریستی، امروز در دادگاہ مرکزی لاھور حضور خواھد یافت.
حجت الاسلام نقوي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام غلام رضا نقوی روحانی برجسته پاکستان که شانزده سال است به اتهام حمله به یکی از رؤسای گروه تروریستی سپاه صحابه به مدت 16 سال است در زندان بسر می برد، امروز در دادگاه مرکزی لاهور در مقابل داستان قرار خواهد گرفت.

 

 تعداد زیادی از شیعیان و روحانیان پاکستانی نیز در برابر دادگاه مرکز لاهور تجمع و حمایت قاطع خود را از این روحانی اعلام می کنند.


اعضای مجلس وحدت مسلمین پاکستان، تعداد فراوانی از شیعیان و خانواده حجت الاسلام نقوی، روز گذشته نیز در برابر این دادگاه تجمع کرده و خواستار آزادی وی شدند.

 

تجمع کنندگان با تاکید بر این که در صورتی که این روحانی آزاد نشود دسته های عزاداری محرم امسال به سمت دادگاه مرکزی هدایت خواهند شد، خواستار دستگیری تروریست های گروه سپاه صحابه شدند.

 

گفتنی است حجت الاسلام غلام رضا نقوی، 16 سال پیش به اتهام حمله مرگبار به اعظم طارق از مسؤولان گروه تروریستی سپاه صحابه که به امام زمان (عج) توهین کرده بود، دستگیر و حبس شد./988/ب902/د

ارسال نظرات