۰۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۴۴۲۷۴

غرب برخلاف شعارهایش هیچگونه ارزشی برای آزادی بیان قائل نیست

خبرگزاری رسا ـ مدیر کانال ندای اسلام در پی قطع شبکه‌های برون مرزی ایران از ماهواره هاتبرد اعلام کرد برنامه‌های کانال ندای اسلام به صورت همزمان در سایت این رادیو برای مخاطبین سراسر دنیا پخش می‌شود.
سيد حامد حسينيان، مدير کانال نداي اسلام

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، سید حامد حسینیان، مدیر کانال ندای اسلام اقدام شرکت یوتل ست در قطع شبکه‌های ماهواره ای ایران را کاملا غیر رسانه ای و غیر حرفه‌ای دانست و گفت: این‌گونه اعمال بیانگر ماهیت واقعی دولت‌های غربی است و نشان می‌دهد آن‌ها برخلاف شعارهایشان هیچگونه ارزشی برای آزادی بیان قائل نیستند.

مدیر بخش انگلیسی رادیو معارف در ادامه افزود: چنین تلاش‌های بیهوده‌ای هرگز برای آن‌ها نتیجه نخواهد داشت و ندای اسلام بدون هیچ خللی به گوش جهانیان خواهد رسید.

مدیر بخش انگلیسی رادیو معارف اعلام کرد که مانور کانال ندای اسلام بر روی پخش زنده اینترنتی درسایت کانال ندای اسلام به آدرس www.coiradio.com بوده که علاقه مندان می‌توانند با رجوع به سایت، برنامه‌های معارفی به زبان انگلیسی را به صورت زنده شنیده و یا در قسمت Today’s برنامه‌های مورد علاقه خود را دانلود کنند.

وی همچنین تأکید کرد علاقمندان در داخل کشور نیز می‌توانند برنامه‌های این کانال را از طریق سامانه پخش دیجیتال خانگی «ست تاپ باکس» دریافت کنند./997/د102/ی

ارسال نظرات