۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۴۴۵۳۱
مفتی اهل سنت لبنان:

تخریب مفاهیم اسلامی به قصد تفرقه میان مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ مفتی اهل سنت لبنان ضمن تاکید بر حفظ وحدت گفت: دشمنان اسلامی با تخریب مفاهیم اسلامی به دنبال تفرقه انگیزی میان مسلمانان است.
شيخ ماهر حمود

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود امام جمعه‎ اهل سنت شهر صیدا در لبنان، در خطبه‌های نماز عید قربان گفت:‌ بدترین چیز در جهان اسلام آن است که مفاهیم اسلامی از سوی جنبش‌ها، شخصیت‌ها و افرادی که نام اسلام را یدک می‌کشند، مورد تخریب قرار می‌گیرد و این کار به قصد جدایی انداختن میان مسلمانان است؛ به عکس آنچه که خداوند به آن امر کرده و از آن هشدار داده است.

 

وی افزود: دین اسلام، امروز گروه‌های متناقضی را در خود دارد، از جمله تکفیری‌هایی که خون مخالفان خود را مباح می‌دانند و هرکه را که با آنان مخالفت کند، مسلمان نمی‌دانند؛ آنان خود را در لباسی به نام اسلام پوشانده‌اند و اسلامشان اسلام دروغین است.

 

شیخ حمود خاطر نشان کرد:‌ این اسلام دروغین، مفاهیم سیاسی را دارای نقص می‌داند و مقاومت را دشمن خود می‌بیند، این اسلام هیچ مانعی برای خدمت به دشمن صهیونیستی چه به صورت مستقیم و چه غیر مستقیم در مقابل خود نمی‌بیند و فرموده خداوند متعال: "ولا یجرمنکم شنئان قوم ألا تعدلوا …" را به فراموشی سپرده است./994/د101/ک

ارسال نظرات