۰۶ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۴۴۵۶۱
در سال گذشته صورت گرفت؛

بازدید بیش از 4 میلیون نفر از مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور

خبرگزاری رسا ـ سردار فضلی با اشاره به حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور از بازدید بیش از 4 میلیون نفر در سال گذشته از مناطق عملیاتی خبر داد.
سردار علي فضلي، جانشين سازمان بسيج مستضعفين کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، پیش از ظهر امروز در همایش دانش آموزان سراسر کشور که در یادمان شهدای شلمچه برگزار شد با بیان این که ارزش های دفاع مقدس در سینه و جان مردم آمیخته شده است، ابراز داشت: علاقه مردم ایران به آرمان های امام و شهدا دلیل حضور پرشور مردم در مناطق عملیاتی است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور کشور در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: حضور در یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس حج بصیرتی برای کاروان های راهیان نور است.

وی با بیان این که اجتماع هشت هزار نفری دانش آموزان یادآور ارزش ها و حماسه آفرینی فرزندان این مرز و بوم است اظهار داشت: حضور پرشور دانش آموزان در شلمچه که خطه ای از بهشت است سبب خوشحالی شهدای هشت سال دفاع مقدس خواهد شد.

فضلی با اشاره به حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب و جنوب غرب کشور از بازدید بیش از 4 میلیون نفر در سال گذشته از مناطق عملیاتی خبر داد.

رییس سازمان اردویی و راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: در ماه های گذشته 900 هزار دانش‌آموز پایه دوم دبیرستان در طرح آمادگی دفاعی نیز در این اروها حاضر و به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی با تأکید بر این که راهیان نور حرکتی بزرگ در کشور است بیان داشت: این حرکت بزرگ فرهنگی همواره از سوی دشمنان مورد حمله قرار گرفته و برای منحرف ساختن این حرکت برنامه ریزی های فراوانی را انجام داده اند.

فضلی با اشاره به سرنگونی اتوبوس حامل دانش آموزان بروجنی و جان باختن 26 نفر در این حادثه ناگوار بیان داشت: دشمنان می خواستند با مانور علیه این حادثه اراده مسؤولان و اردوهای راهیان نور را زیر سؤال ببرند اما دشمن نادان باید بداند که اردوهای راهیان نور با قدرت خود ادامه می یابد و تجمع امروز دانش آموزان کشور از نشانه های آن است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: با زیرساخت‌های مناسبی که در مناطق عملیاتی خوزستان ایجاد شده است یادمان‌های این استان آماده استقبال از 120 هزار نفر در شبانه‌روز هستند./9461/پ202/ب

ارسال نظرات