۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۱۴۴۷۰۳
در مشهد صورت می‌‎گیرد؛

اکران و نقد فیلم بوسیدن روی ماه ویژه حوزویان

خبرگزاری رسا ـ فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» در مشهد ویژه حوزویان از سوی دفتر طلاب هنرمند، اکران و نقد می‌شود.
بوسيدن روي ماه

حجت الاسلام مجتبی درحی، مسؤول دفتر طلاب هنرمند حوزه هنری خراسان رضوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد از اکران ونقد فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» ویژه حوزویان و خانواده های آنان خبر داد.

وی، هدف از این اقدام را ترویج فیلم های ارزشی و حمایت آثار فاخر دینی دانست و افزود: پس از فیلم های «یه حبه قند»، «شور شیرین» و «قلاده های طلا» این چهارمین اثر فاخر سینمایی است که از سوی دفتر طلاب هنرمند به صورت ویژه اکران ونقد می شود.

حجت الاسلام درحی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت دیدن فیلم در سینما(هویزه) نیز تا پایان آذرماه می توانند با مراجعه به دفتر امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بلیط نیمه بها دریافت کنند.

 

مس‍ؤول دفتر طلاب هنرمند حوزه هنری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» 12 آبان ماه ساعت هشت صبح با حضور تهیه کننده و کارگردان فیلم و کارشناسان حوزوی در محل دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اکران و نقد خواهد شد.

 

وی همچنین از آغاز برگزاری جشنواره فیلم کوتاه دینی(رویش) از نهم آبان ماه در مشهد خبر داد و گفت: استادان و منتقدان حوزوی در این جشنواره حضور فعال خواهند داشت./930/پ202/س

ارسال نظرات