۱۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۴۵۸۰۷
عضو مجلس سوریه:

آمریکا رفیق ناپایداری است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس سوریه با اشاره مجددا انتخاب شدن اوباما خاطر نشان کرد: آمریکا به هیج عنوان نمی تواند شریک پایداری برای کشورهای عربی و اسلامی باشد.
شريف شحاده

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شریف شحاده، عضو مجلس سوریه امروز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی العالم گفت: جهان عرب و خاورمیانه دیدگاه بسیار بدی نسبت به سیاسیت های دولت آمریکا دارند. دولت مردان آمریکایی، منطقه و مسلمانان را از منظر رژیم غاصب اسرائیل نگاه می کنند به طوری که منافع اسرائیل و خودشان را بر هر گونه سیاسیت های منطقه ای ترجیح می دهند.


وی افزود: سیاسیت های آمریکا با برنده شدن مجدد باراک اوباما رییس جمهور آمریکا، تغییر نخواهد کرد و آمریکا به هیچ عنوان برای کشورهای اسلامی و عربی نمی تواند شریک پایداری باشد.


عضو مجلس سوریه خاطر نشان کرد: یک سال و هشت ماه است که آن چه در کشور سوریه اتفاق می افتد یک بیداری اسلامی و انقلاب نیست، بلکه یک عده شورشی و القاعده هستند که به وسیله آمریکایی‎ها و بعضی از کشورهای عربی علیه سوریه تجهیز می شوند که خونریزی به راه بیندازند.


وی بیان کرد: بعید به نظر می رسد که آمریکا حمله نظامی به سوریه داشته باشند، زیرا نمی خواهد واقعیت تلخی که در کشور عراق با کشته شدن بیشماری از نیروهای آنها اتفاق افتاد دوباره رخ دهد./994/ب902/د

ارسال نظرات