۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۴۶۲۴۷
رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان:

حزب الله از منافع لبنان دفاع می کند

خبرگزاری رسا ـ رییس هیات شرعی حزب الله لبنان گفت: حزب الله همچنان از منافع لبنان دفاع می کند.
شيخ محمد يزبک رييس شوراي شرعي حزب الله

 

به گزارش خبرگزای رسا به نقل از المنار، حجت الاسلام و المسلمین شیخ محمد یزبک رییس هیات شرعی حزب الله لبنان، امروز در مراسم یابود شهید احمد یاسین از مبارزین حزب الله لبنان شرکت کرد.


شیخ محمد یزبک در این مراسم خاطر نشان کرد: دشمنان می پندارند که می توانند قدرت مقاومت را در مقابل دشمنان به خصوص رژیم صهیونیستی ضعیف کنند، ولی آنان اشتباه می کنند و مقاومت نمی گذارد حقوق ملتش را ضایع گردد.


وی افزود: عده ای از حزب الله می خواهند که تمامی سلاح های خود را کنار بگذارد؛ این سخنان بسیار نارحت کننده است، این افراد حجم آتش دشمنان را نادیده گرفته اند و به نفع آنان سخن می گویند. حزب الله برای دفاع از شرف افتخار، عزت و وحدت این کشور و تمامی مردم آن دست به سلاح شده است.


رییس هیات شرعیه حزب الله لبنان اظهار داشت: در حال حاضر مقاومت در حال تلاش و گفت‎وگو برای بالا بردن امنیت لبنان و خواهان پیشرفت و ارتقا سطح این کشور است اما برخی در صدد به عقب راندن آن و مانع از پیشرفت این کشور هستند.


وی سخنان بان کی مون دبیر کل سازمان بین الملل در مورد پهپاد ایوب که ساخت آن باعث بی ثباتی در منطقه می گردد را محکوم کرد./994/ب903/ک

ارسال نظرات