۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۴۶۲۵۳

«روز دهم» رسید

کتاب «روز دهم» نوشته محمد مهدی حاجی پروانه، حادثه عاشورا را با نگاهی نو و از زاویه ای متفاوت برای مخاطبان غیر ایرانی توصیف می‌کند.
روز دهم

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی،هنری وانتشارات بین المللی الهدی، کتاب «روز دهم» نوشته محمد مهدی حاجی پروانه از سوی موسسه بین المللی الهدی به زبان انگلیسی منتشر شد. این اثر حادثه عاشورا را با نگاهی نو و از زاویه ای متفاوت برای مخاطبان غیر ایرانی توصیف می‌کند.

 

بنابراین گزارش، نویسنده کتاب «روز دهم»      (THE 10th DAY) با طبقه بندی نوین و هدفمند منابع و اطلاعات معتبر و مستندی که درباره قیام امام حسین علیه السلام وجود دارد، واقعه «عاشورا» را با نگاهی نو و از زاویه ای متفاوت برای خوانندگانش معرفی می‌کند.

 

محمد مهدی حاجی پروانه معتقد است: «شاید این سطرها، قدمی کوچک باشد برای شناختن دوباره مردی که به فرموده پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله):« شهادتش، حرارت و شعله ای در دلهای مومنان ایجاد کرده که تا ابد سرد نخواهد شد».

 

از نظر نویسنده این اثر، الگو، قهرمان، اسطوره یا هرنامی دیگر، فرقی نمی کند؛ نام حسین علیه السلام فراتر از همه این نام ها و وصف هاست؛ زندگی حسین علیه السلام یک الگوی تمام عیار سبک زندگی دینی است، الگویی که می تواند هرخانواده ای را بهشتی کند.

 

کتاب «روز دهم» نوشته محمد مهدی حاجی پروانه و با ترجمه نادر آموزگار در 96 صفحه و در قطع خشتی کوچک با شمارگان 5000، از سوی موسسه فرهنگی هنری و انتشارات بین المللی الهدی منتشر شده است./916/د102/ق

ارسال نظرات