۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۴۶۷۷۳

همایش علمای شیعه و سنی گلستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) امروز با سخنرانی معاون اول قوه قضاییه در گرگان برگزار شد.
همايش لبيک يا رسول الله در گرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، همایش بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) با حضور ائمه جمعه، جماعات، روحانیان شیعه و سنی  صبح امروز با سخنرانی نماینده ولی فقیه در گلستان، معاون اول قوه قضاییه و دادستان ویژه روحانیت و معاون سیاسی امنیتی استاندار در گرگان برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رییسی، معاون اول قوه قضائیه در این همایش بزرگ به توطئه افکنی های دشمنان نظام اسلامی در سه دهه اخیر اشاره کرد و گفت: نظام سلطه برای ضربه زدن به این نظام دینی از هر ابزاری استفاده می کند.

  

معاون اول قوه قضاییه در ادامه سخنان خود با بیان این که خوشبختانه به برکت حضور علما و روحانیان بصیر و آگاه در استان گلستان شاهد وحدت و همدلی برادران شیعه و سنی در این منطقه هستیم، خاطرنشان کرد: علما و بزرگان دینی سال ها برای حفظ وحدت در این استان تلاش کردند و همدلی میان شیعه و اهل سنت در گلستان وضعیت بسیار خوبی دارد.

 

دادستان ویژه روحانیت با با اشاره فرا رسیدن ماه محرم تصریح کرد: آنچه که امروز می تواند جامعه ما را از هجمه های دشمنان حفظ کند، تنها بزرگداشت حماسه عاشورا، کربلا، برگزاری اجتماعات دینی و اعتکاف است./950/پ203/س

ارسال نظرات