۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۰۱:۰۶
کد خبر: ۱۴۶۸۰۴
عضو معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران:

اگر همسران در راه عبادت خدا مددکار یکدیگر باشند دچار مشکل نمی‌شوند

خبرگزاری رسا ـ عضو معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران کمک کردن زوجین به یکدیگر در راه عبات خدا را ضروری دانست و عنوان داشت: اگر همه کارهای ما برای خدا باشد هیچ وقت دچار مشکل نمی شویم.
جشن ازدواج زوجين طلبه

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسینی، از اعضای معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران شامگاه سه شنبه بیست و سوم آبان‌ماه در جشن پیوند آسمانی طلاب تهران اظهار داشت: امیرالمؤمنین(ع) درباره حضرت فاطمه زهرا(س) به پیامبر اکرم(ص) عرضه داشتند فاطمه بهترین همراه در راه عبادت خدا است.

وی با بیان این مطلب افزود: اگر همسران مددکار یکدیگر در راه عبادت خدا باشند و از امیرالمؤمنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) فقط همین یک درس را بگیرند تا پایان زندگی دچار هیچ مشکلی نمی‌شوند.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: مشکلات زندگی از آنجا آغاز می‌شود که هدف ما جلب رضایت خدا نیست اما اگر طوری باشد که همه کارهای ما برای خدا باشد هیچ وقت دچار مشکل نمی‌شویم.

عضو معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران مقایسه کردن را یکی از عوامل مشکل آفرین در زندگی عنوان داشت و گفت: اگر انسان هر روز بخواهد همسرش را با دیگران مقایسه کند به خوشبختی نمی‌رسد.

وی ابراز داشت: علامه طباطبایی می‌فرمودند من هرچه دارم به خاطر همسرم است که زمینه‌ای را فراهم کرد تا من بتوانم تفسیر المیزان را بنویسم./956/پ202/ص

ارسال نظرات