۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۴۷۳۴۰
فرمانده سپاه عاشورا:

مقاومت غزه، نابودی رژیم صهیونیستی را رقم می زند

خبرگزاری رسا ـ سردار پورجمشیدیان گفت: اگر مردم غزه بتوانند مقاومت و ایستادگی در برابر تجاوزهای رژیم غاصب صهیونیستی داشته باشند، به زودی شاهد اضمحلال صهیونیست ها خواهیم بود.
سردار علي‌اکبر پورجمشيديان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي

سردار علی اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه، اظهار داشت: بی شک، مقاومت جانانه مردم غزه در برابر اشغالگران قدس پیروزی نهایی را نصیب مسلمانان می کند.

 

وی با بیان این‌که مسأله غزه در طول سال های گذشته به ویژه پس از محاصره رژیم صهیونیستی، تابلویی برای دورویی در برابر حقوق بشر غربی بوده است، گفت: موضوع غزه تنها به یک کشور و مردم تعلق ندارد بلکه متعلق به تمام جهان اسلام بوده و باید مسلمانان نسبت به کشتار کودکان و مردم غزه بی تفاوت نبوده و از جنایات وحشیانه صهیونیست ها اعلام انزجار کنند.

 

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در حالی شاهد حملات رژیم صهیونیستی به غزه هستیم که سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار وحشیانه مردم غزه ننگ بزرگی بر پیشانی مدعیان حقوق بشر غربی را رقم زده است، در چنین شرایطی ادعای کذب سازمان‌های حامی حقوق بشر بیش از گذشته نمایان می شود.

 

سردار پورجمشیدیان مقاومت مردم فلسطین و اتحاد مسلمانان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی را تنها راه برون رفت از شرایط فعلی دانست و گفت: اگر مردم غزه بتوانند مقاومت و ایستادگی در برابر تجاوزهای رژیم غاصب صهیونیستی داشته باشند، به زودی شاهد اضمحلال صهیونیست ها خواهیم بود.

 

وی با تأکید بر این‌که نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران هیچگاه نسبت به سرنوشت مردم فلسطین بی تفاوت نبوده است، اظهار داشت: ایران اسلامی با تمام توان خود همواره حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین بوده و در راه تحقق آرمان فلسطین به هیچ عنوان از اصول خود عدول نخواهد کرد.

 

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: تحلیل مسأله امروز غزه بدون در نظر گرفتن وضعیت جدید منطقه و شکل گیری بیداری اسلامی میان ملت های مسلمان، راه به جایی نخواهد برد، آنچه مسلم است با انقلاب مردمی مصر و ادامه موج آزادی‌خواهی و اسلام‌گرایی امت مسلمان منطقه معادلات به نفع جریان مقاومت تغییر یافت، بنابراین هرگونه اقدام این رژیم باید اقدامی منفعلانه و تدافعی باشد.

 

وی با بیان این‌که جنگ 22 روزه غزه قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را از پیش رسوا کرده بود، خاطرنشان کرد: موضع انفعالی سران رژیم صهیونیستی مبنی بر آتش بس و این‌که در صورت توقف حملات موشکی حماس، این رژیم نیز حملات خود را متوقف خواهد کرد، نشان از غافلگیری سران صهیونیستی دارد./935/ت302/ب

ارسال نظرات