۰۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۴۷۷۵۳
امام جمعه کرمان:

پیروزی غزه حاصل اعتماد و توکل به خداوند بود

خبر گزاری رسا ـ امام جمعه کرمان با انتقاد از مواضع سست بیشتر کشورهای عربی در جنگ هشت روزه اسرائیل با مردم غزه، اظهار داشت: در شرایطی که اکثر سران کشورهای عربی هیچ توجهی به مظلومیت مردم غزه نداشتند؛ جمهوری اسلامی ایران با کمک های نظامی به حماس و مردم غزه در مقابل اسرائیل خون خوار ایستاد.
حجت الاسلام سيد يحيي جعفري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در کرمان، در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که با کمک و همراهی اکثر قدرت های جهان مغرور و تا بن دندان مسلح گشته بود، با عنایت خاص خداوند در جنگ هشت روزه شکست خورد.

 

امام جمعه کرمان افزود: آنان که به دروغ شعار حقوق بشر و آزادی را سر می دهند، خود پشتیبان اصلی جنایات اسرائیل خون خوارند و این رژیم پلید را کمک تسلیحاتی می کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با اشاره به شکست های رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه، تصریح کرد: سومین شکست اسرائیل که در جنگ هشت روزه غزه رقم خورد، حاصل اعتماد و توکل به خداوند بود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطر نشان کرد: اگر مردم و همه سران کشورهای اسلامی به وظایف خود عمل و همه مسلمانان به وعده خداوند اعتماد کنند، یقیین بدانید مردم غزه باز هم در مقابل اسرائیل پیروز خواهند شد.

 

امام جمعه کرمان با انتقاد از مواضع سست بیشتر کشورهای عربی در جنگ هشت روزه اسرائیل با مردم غزه، اظهار داشت: در شرایطی که اکثر سران کشورهای عربی هیچ توجهی به مظلومیت مردم غزه نداشتند؛ جمهوری اسلامی ایران با کمک های نظامی به حماس و مردم غزه در مقابل اسرائیل خون خوار ایستاد.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: موشک هایی که جمهوری اسلامی ایران در اختیار حماس گذاشت؛ عرصه را بر مسؤولین رژیم صهینیستی تنگ و آنان را مجبور به پذیرش شرایط برادران ما در  فلسطین کرد، اگر چه ممکن است اسرائیل به مفاد آتش بس عمل نکند اما همین دستاورد هم بسیار با اهمیت است.

 

 

امام جمعه کرمان در ادامه با گرامی داشت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین به بیان ویژگی ها و صفات عالی حضرت علی اکبر جوان برومند امام حسین (ع) پرداخت، و افزود: در مورد سن حضرت علی اکبر و بعضی از ویژگی های شخصی ایشان نقل قول ها فراوان است امام موضوعی که روایات صراحتا به آن اشاره دارند؛ شباهت عجیب ظاهر و اخلاق ایشان به پیامبر مکرم اسلام است که حتی معاویِة بن ابی سفیان هم در یکی از مجالس خود با اطرافیانش؛ حضرت علی اکبر (ع) را شایسته ترین خلیفه رسول الله (ص) در زمان خویش دانست.

 

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در پایان با قدردانی از همه کسانی که مجالس عزای سید الشهدا (ع) رابه پا داشته اند، خاطرنشان کرد: همه باید با شرکت در مجالس عزای اباعبدالله این ایام را قدر بدانیم و بدون عذر موجه این مجالس را از دست ندهیم./9701/پ 201/ب

ارسال نظرات