۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۴۸۰۹۰

یادواره شهدای روحانی اهر برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یادواره مشترک شهدای پاسدار و روحانی شهرستان اهر از توابع استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.
شهداي روحاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، امروز در یادواره 41 شهید پاسدار و روحانی شهرستان اهر اظهار داشت: فرزندان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس مقابل دنیای کفر ایستاده و آرمان های اسلام ناب محمدی را حفظ کردند.

 

وی با بیان این‌که دوران دفاع مقدس تنها جنگ تاریخ ایران بود که رزمندگان اسلام با رشادت نگذاشتند، حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی دست دشمنان بیفتد، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی امروز با توطئه های جدید درصدد تحریف تاریخ دفاع مقدس برآمده است.

 

حجت الاسلام ولایی ادامه داد: فرزندان این مرز و بوم در حالی با دستان خالی مقابل استکبار ایستادند که دشمن بعثی از سوی دول استکباری از همه امکانات و تجهیزات پیشرفته نظامی برخوردار بود، در حقیقت ایمان و تقوا تنها سلاح رزمندگان اسلام در برابر معاندان بود.

 

وی ولایت مداری در شرایط امروز کشور را ضرروی خواند و ادامه داد: فتنه های دشمنان تمام شدنی نیست، برای گذر از غبار فتنه ها تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب و عمل به وصیت شهدا لازم است، باید دانست که سفارش تقریب به اتفاق شهدا تبعیت از ولایت بوده است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این که اصل ولایت فقیه جزو جدایی‌ناپذیر نبوت و امامت است، گفت: ولایت مداری عامل اصلی بصیرت و ولی فقیه محور وحدت و یکدلی امت اسلامی است، از این رو ولایت شاخص شناخت حق از باطل محسوب می‌شود.

 

حجت الاسلام ولایی ولایتمداری را لازمه تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: پیروی از خط ولایت فقیه عامل تداوم و پایداری انقلاب بوده و مردم آگاه و با بصیرت کشور با اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب، دشمنان انقلاب را در انجام تمام مراحل و پی‌ریزی دسیسه‌ها ناامید می‌کنند.

 

وی با اشاره به این‌که قرائت و برداشت شیعه از ولایت، اطاعت است، گفت: شهدا مظهر کامل اطاعت از ولی فقیه هستند، چراکه با تشخیص به موقع از موقعیت نظام اسلامی و لبیک به فرمان امام راحل، از جان خود گذشتند تا دین و انقلاب اسلامی حفظ شود، مادامی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم است از هر گزندی مصون خواهیم ماند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که ادامه دادن راه شهدا همان اطاعت از ولی فقیه و حفظ دین و انقلاب اسلامی است، گفت: برگزاری یادواره‌هایی از این دست، بهترین راه برای صیانت از این سند افتخار است چرا که شهدا با تقدیم جانشان، برای ما زندگی، عزت و آزادگی هدیه دادند./935/پ202/س

ارسال نظرات