۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۴۸۹۲۱
شماره دوم اشارت؛

ماهنامه تخصصی حوزه علمیه ارومیه منتشر می شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین ماهنامه تخصصی و علمی حوزه‌های علمیه استان آذربایجان‌غربی با عنوان «اشارت» در حوزه علمیه ارومیه منتشر می شود.
حوزه علميه آذربايجان غربي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نخستین ماهنامه تخصصی و علمی حوزه‌های علمیه استان آذربایجان‌غربی به همت جمعی از طلاب مستعد و نویسنده با عنوان «اشارت» در حوزه علمیه امام خمینی(رحمةالله‌علیه) ارومیه منتشر می شود.

 

نخستین شماره این نشریه داخلی و تخصصی با هدف جمع‌آوری سوابق تحقیقی و پژوهشی طلاب و همچنین انتشار تحقیقات علمی طلاب علوم دینی حوزه علمیه ارومیه ماه گذشته منتشر و دومین شماره ماهنامه اشارت نیز به زودی به زیور چاپ آراسته خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام آقایارلو، سردبیر نشریه اشارت با بیان این که شماره دوم این ماهنامه به زودی منتشر می شود، افزود این نشریه با هدف ارتقای مهارت های نوشتاری و همچنین ارتقای سواد پژوهشی و تحقیقی طلاب مدارس علمیه استان منتشر می شود.

 

معاون پژوهش حوزه علمیه ارومیه ادامه داد: این نشریه به تدریج به سوی مقالات علمی سوق داده خواهد شد تا در نهایت به فضل الهی و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، به تولید علم در عرصه علوم انسانی و حوزوی منجر شود.

 

وی خاطرنشان کرد: هیأت تحریریه ماهنامه اشارت از عموم علاقه‌مندان و طلاب مستعد در مدارس علمیه استان به ویژه شهر ارومیه دعوت می کند تا با قلم‌فرسایی و ارائه پروژه‌های تحقیقی و علمی خود به غنای هرچه بیشتر این نشریه کمک کنند.

 

گفتنی است، نخستین ماهنامه تخصصی و علمی حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی با عنوان اشارت در حوزه علمیه امام خمینی(رحمةالله‌علیه) ارومیه منتشر می شود./935/پ202/ق

ارسال نظرات