۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۴۸۹۷۳
آیت الله شبستری:

آرزوی توقف بیداری اسلامی در دل دشمن مانده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: نفوذ جریان‌های انحرافی و افکار غربی میان انقلابیون یکی از برنامه‌های دشمن است تا بتوانند اصالت اسلامی نهضت مردمی کشورهای اسلامی را خدشه‌دار کنند.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، امروز در جمع تعدادی از وعاظ، روحانیان و استادان حوزه علمیه تبریز با اشاره به اوضاع سیاسی حاکم بر منطقه اظهار داشت: در شرایطی که رژیم صهیونیستی ماه‌ها ایران اسلامی را به حمله نظامی و بمباران نیروگاه‌های هسته‌ای تهدید می‌کرد، جنگ هشت روزه غزه پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های غرب بود.

 

وی با تأکید بر این‌که التماس آتش‌بس تنها پس از هشت روز از آغاز تجاوز این رژیم به غزه نشان از عجز دشمنان در مقابله با اسلام بود، تصریح کرد: جنگ هشت روزه الهام گرفته از مقاومت اسلامی هشت ساله ملت ایران بود، در حقیقت آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران امروز در سراسر جهان تسری یافته است.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که دشمنان ماه‌ها است که درصدد توقف و یا انحراف در مسیر بیداری اسلامی هستند، افزود: یکی از اهداف حمله به غزه مقابله با بیداری اسلامی و البته براندازی نظام اسلامی ایران بوده است که خوشبختانه با عنایت حضرت حق و مجاهدت مردم غزه شکست سخت دیگری برای این رژیم جعلی تحمیل شد.

 

آیت الله شبستری خواستار هوشیاری و هدایت جریان بیداری اسلامی از سوی نخبگان و علمای آگاه جوامع اسلامی شد و گفت: نفوذ جریان‌های انحرافی و افکار غربی میان انقلابیون یکی از برنامه‌های دشمن است تا بتوانند اصالت اسلامی نهضت مردمی کشورهای اسلامی را خدشه‌دار کنند.

 

امام جمعه تبریز پیروزی مردم غزه بر رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ هشت روزه را ناشی از بیداری اسلامی مردم منطقه و شناخت آنان از ارزش‌ها و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: همانطور که سیدحسن نصرالله اعلام کرد پیروزی مردم غزه، با حمایت های خاص ایران تحقق یافته است.

 

وی با تأکید بر این‌که در صورت هرگونه تجاوز احتمالی دشمن پاسخ کوبنده، سریع و درلحظه به متجاوزان داده خواهد شد، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تجربه‌های ارزشمند دوران دفاع مقدس، نیروهای دفاعی و نظامی کشور از عالی‌ترین تجهیزات برای مقابله با یاوه‌گویی های دشمنان برخوردار هستند.

 

آیت الله شبستری در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت نهم دی در سراسر استان به ویژه تبریز اظهار داشت: حماسه 9 دی تداوم ارزش‌ها و آرمان های امام و شهدا را تضمین کرد و نشان داد که ملت برای حفظ و حراست از مقدسات خود تا پای جان ایستاده‌اند./935/پ202/س

ارسال نظرات