۱۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۴۹۰۵۵

کتاب «یاد سرمستان» رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کتاب «یاد سرمستان» اثر محمد حسین رجبی دوانی در کتابخانه 13 آبان تهران رونمایی می‌شود.
کتاب ياد سرمستان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 و فرهنگسرای ولاء، کتاب «یاد سرمستان» نوشته محمد حسین رجبی دوانی به همت کتابخانه 13 آبان، فرهنگسرای ولاء و با مشارکت اداره حوزه هنری مرکز ری، انتشارات امیرکبیر و کانون فرهنگی مسجد امام رضا علیه السلام رونمایی خواهد شد.


بر اساس این گزارش مراسم رونمایی این کتاب با هدف ارتقای سطح مطالعه در میان اقشار مختلف جامعه و تقدیر از پژوهشگر دینی انجام می‌شود.


طی این برنامه سید قاسم ناظمی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره پژوهش‌های عاشورایی سخنرانی کرده و در ادامه نیز دکتر ایزدی استاد دانشگاه و مدیر گروه تاریخ و مطالعات دانشگاه امام حسین علیه السلام، شخصیت محمد حسین رجبی دوانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.


رونمایی کتاب «یاد سرمستان» با حضور محمد حسین رجبی دوانی نویسنده کتاب، میثم مطیعی پژوهشگر و مقتل خوان و فرائی شاعر عاشورایی برگزار خواهد شد.


گفتنی است کتاب یاد سرمستان نوشته محمد حسین رجبی دوانی در سال 1391 با تیراژی بالغ بر 3 هزار جلد از سوی نشر امیرکبیر به چاپ رسیده است.

 

لازم به ذکر است مراسم فوق بیستم آذرماه از ساعت 15 تا 17 با حضور پژوهشگران و فعالان عرصه کتاب خوانی برگزار می‌شود.


علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم می توانند به کتابخانه 13 آبان واقع در شهرری، شهرک 13 آبان، خیابان شهید مولایی جنوبی، کوچه شهید عطری، پلاک 4 مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55525588 تماس بگیرند./959/د102/ق

ارسال نظرات